۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴

کودکان ایرانی در مسابقه‌ نقاشی هندوستان ۴ نشان طلا گرفتند

کودکان ایرانی در مسابقه‌ نقاشی هندوستان ۴ نشان طلا گرفتند

کودکان و نوجوانان نقاش ایرانی ۴ نشان طلا و ۱۳ دیپلم افتخار از مسابقه‌ بین‌ المللی نقاشی «یانگ اینویز» کشور هندوستان دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه بین المللی نقاشی «یانگ اینویز» کشور هندوستان با موضوع آزاد برگزار و آثار هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی از میان ۳ هزار و ۸۴۲ اثر نقاشی از ۱۳ کشور جهان موفق به دریافت نشان طلا و دیپلم افتخار شد.

از میان آثار برگزیده این مسابقه‌ بین‌المللی ۹ اثر حاصل هنرمندی کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی ‌هنری کانون پرورش فکری که شامل ۲ نشان طلا و ۷ دیپلم افتخار، ۷ اثر شامل دو نشان طلا و ۵ دیپلم افتخار نتیجه هنرنمایی هنرآموزان آموزشگاه هنرهای تجسمی «خانه خورشید» و یک اثر آزاد است.

در این میان مهدی اربابی ۱۲ ساله از مرکز کانون چابهار استان سیستان و بلوچستان و رضا ماهرویی ۱۱ ساله از مرکز کانون ازنا در لرستان و هانا کرمی ۱۳ ساله پریا منصفی ۹ ساله اعضای آن آموزشگاه کرمانشاه موفق به کسب نشان طلا شدند.

بر همین اساس کیارش بابایی هفت ساله از مرکز ۱۰ کانون کرمانشاه و ملیکا شفیعی ۱۲ ساله از مرکز ۳۵ کانون تهران نیز موفق به دریافت جایزه‌ ویژه‌ای با عنوان دیپلم افتخار هیات داوری شدند.

فاطمه مولایی ۱۲ ساله از مرکز زاهدان در سیستان و بلوچستان، حدیث نوری ۹ ساله، مسعود امینی ‌۱۰ ساله و نازنین کاشف ۸ ساله به ترتیب از علویجه، مبارکه و مرکز شماره ۲ کانون اصفهان و شهرزاد امین‌زاده ۷ ساله از مرکز قاین در استان خراسان‌جنوبی موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

آبتین نوری ۸ ساله، سحر نقشی ۱۰ ساله، کیانا سالک ۴ ساله، علی کاملی ۱۴ ساله، پارمیدا فرجی ۱۴ساله  نیز پنج عضو نقاش آموزشگاه هنری کرمانشاه دیپلم افتخار این مسابقه‌ بین‌المللی را دریافت کردند.

ملیکا ربیعی نوجوان ۱۶ ساله تهرانی و عضو پیشین کارگاه‌های هنری کانون نیز که به صورت انفرادی در این مسابقه شرکت کرده بود، توانست دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را از آن خود کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی با ارسال ۴۳ اثر شرکت کرده بود که برگزارکنندگان این رویداد را برآن داشت تا با اهدای یک دیپلم افتخار به خاطر مشارکت فعال و تشویق کودکان از این مجموعه قدردانی کنند.

کد خبر 3015721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha