۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۳۴

براساس تقویم ارائه شده سال ۹۵؛

۷۰۰عنوان برنامه دردستور کار هئیت ورزش‌های همگانی‌خراسان شمالی است

۷۰۰عنوان برنامه دردستور کار هئیت ورزش‌های همگانی‌خراسان شمالی است

بجنورد - رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی اجرای ۷۰۰ برنامه را از اهداف برنامه ریزی شده هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی درسال ۱۳۹۵ عنوان کرد.

مجید جودت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طبق تقویم ارائه شده، در سال ۱۳۹۵ اجرای هفتصد برنامه در سطح استان برنامه ریزی و پیش بینی شده است که امیدواریم با حمایت‌های مدیران ارشد استان تمام این برنامه‌ها عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: بر این اساس در سال آتی هیئت استان قصد دارد ۶۲ برنامه پیاده روی خانوادگی، ۳۴ فعالیت آموزشی و پژوهشی، ۶۳ برنامه در قالب جشنواره و همایش، ۱۲ برنامه در قالب فعالیت‌های فرهنگی، سمینار و مراسمات مذهبی، ۱۳۵ برنامه در قالب مسابقات و اعزام به اردو و برنامه‌های متنوعی همچون لیوان چینی، المپیادهای ورزشی دانش آموزی و جشنواره‌های ورزشی را در خراسان شمالی برگزار کند.

جودت همچنین از برگزاری ۴۷۰ برنامه متنوع در سال ۹۴ خبر داد و تصریح کرد: در ۹ ماهه اول امسال ۲۰۶ برنامه متنوع شامل دو دوره مربیگری، پنج کارگاه آموزشی، ۱۳ برنامه اعزام به کلاس‌های آموزشی خارج استان، ۹۱ مسابقه ورزشی، ۲۶ جشنواره، سی و هفت همایش، ۱۸ جلسه، ۱۲ بازدید و دو مجمع و برنامه‌های شاخص دیگر شامل ورزش‌های صبحگاهی، شامگاهی برگزار شده است.

به گفته وی تاکنون ۵۷۰ هزار نفر از مردم استان تحت پوشش برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۷ هزار نفر دارای ۵۰ کمیته فعال در هیئت ورزش‌های همگانی است.

 

کد خبر 3018050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha