۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳

لیگ برتر جودو فردا پیگیری می شود

لیگ برتر جودو فردا پیگیری می شود

رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور فردا پنجشنبه با برگزاری ۱۶ دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران پیگری می شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر،  هفته دوم از دور رفت دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور فردا پنجشنبه ۱۷ دیماه با حضور هشت تیم قرارگاه خاتم الانبیا، شبهای گلوبندک، پالایش گاز ایلام، پاس قوامین، علی حیدر، ثامن الحجج خراسان رضوی، نفت مسجد سلیمان و دانشگاه عالی چناران در یک گروه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد. 

بر همین اساس تیم ها چهار دور به مصاف هم ی روند که در مرحله نخست ، رعد پدافند هوایی با ثامن الحجج خراسان رضوی دیدار می کند ، باشگاه علی حیدر به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود، تیم جودو شبهای گلوبندک مقابل دانشگاه عالیس چناران صف آرایی می کند و  نفت مسجد سلیمان با پاس قوامین پیکار می کند. 

در رقابتهای دور دوم علی حیدر برای دیدار با ثامن خراسان رضوی به روی تاتامی می رود ، شبهای گلوبندک برابر رعد پدافند هوایی قرار می گیرد ، نفت مسجد سلیمان با پالایش گاز ایلام ، پاس قوامین هم با دانشگاه عالیس چناران مبارزه می کنند. 

تیم جودو شبهای گلوبندک در پیکارهای دور سوم به مصاف ثامن الحجج خراسان رضوی می رود ، نفت مسجد سلیمان با علی حیدر پیکار می کند. ، پاس قوامین به دیدار رعد پدافند هوایی می رود و دانشگاه عالیس چناران با پالایش گاز ایلام مبارزه می کند.

در دور پایانی و چهارم هفته دوم نفت مسجد سلیمان با ثامن الحجج خراسان رضوی، پاس قوامین با شبهای گلوبندک، دانشگاه عالیس چناران با علی حیدر و پالایش گاز ایلام با رعد پدافند هوایی پیکار خواهند کرد. 

در پایان هفته اول این رقابتها پاس قوامین با ۹ امتیاز در صدر و نفت مسجد سلیمان و ثامن الحجج خراسان رضوی در مکانهای دوم و سوم این جدول قرار دارند.

کد خبر 3018178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha