۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷

در پی اعدام شیخ نمر انجام می شود؛

برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز مردم سمنان به اقدامات رژیم آل سعود

برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز مردم سمنان به اقدامات رژیم آل سعود

سمنان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم استان در جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در محکومیت به شهادت رساندن آیت الله راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: جنایت حکومت آل سعود در به شهادت رساندن روحانی برجسته و مبارز و رهبر شیعیان عربستان، شهید آیت الله شیخ نمر توسط همه مسلمانان و هر انسان آزاده‌ایی محکوم است.

وی افزود: عربستان در راستای حرکات تنش افزای خود در منطقه، این بار آیت الله نمر تنها پشتیبان مسلمانان مظلوم قطیف را محکوم به اعدام کرد تا نشان دهد که به هیچیک از اصول اخلاقی و اسلامی پایبند نیست.

قندهاری افزود: جای تعجب دارد که حکومت بی‌کفایت عربستان سعودی نام شیخ نمر را که یک مبارز شیعی و آزادی‌خواه بود، در لیست تروریست‌ها قرار داده است و سرانجام هم با اشاره صهیونیست‌ها و آمریکا برای انتقام‌گیری از انقلاب اسلامی دست به چنین اقدام جنایتکارانه‌ای زدند..

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آیت الله نمر در راستای عدالت خواهی به پا خواست تاکید کرد: او چیزی جز حفظ حرمت شیعیان نمی‌‌خواست و می‌کوشید تا نام اهل بیت در سرزمینش زنده باشد بدون هیچ اقدام مسلحانه‌ایی، اما به جرم تروریست بودن از سوی آل سعود به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه شهادت مظلومانه آیت الله شیخ محمدباقر النمر مصیبتی جانکاه برای عالم اسلام است، ادامه داد: به منظور اعلام برائت و تنفر و انزجار از این اقدام وقیحانه، مردم ولایتدار استان سمنان همزمان با سراسر کشور راهپیمایی اعتراض آمیز را در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌کنند.

قندهاری اضافه کرد: علی‌رغم تذکر سازمان‌های حقوق بشری و تظاهرات مردمی مبنی بر جلوگیری از اعدام این رهبر انقلابی شیعیان، باز هم سعودی‌ها دست به این جنایت هولناک زدند تا لکه ننگ دیگری را در کارنامه خود ثبت کرده باشند، اما همان‌طور که اشاره شد، خیلی زود نتیجه این اقدام نابخردانه خود را خواهند دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در خاتمه اضافه کرد: مردم ایران باید در راستای محکومیت این جنایت به پا خیزند و با حضور خود در صحنه از آزادی‌خواهی و برادری مسلمانان دفاع کنند.

کد خبر 3018526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha