۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

نیروهای مسلح ایران آماده جانفشانی در پاسداری از مرزها هستند

نیروهای مسلح ایران آماده جانفشانی در پاسداری از مرزها هستند

بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح ایران آماده جانفشانی در پاسداری از مرزها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر چهارشنبه در جمع فرماندهان و پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

وی با اشاره به اینکه پاسداران در راه حفظ ارزش‌های متعالی و پایداری انقلاب اسلامی لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: همه نیروهای مسلح همگام و همراه با هم برای نگهبانی و پاسداری از این نظام و انقلاب آماده جانفشانی هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تحولات منطقه و جنایان رژیم آل سعود اشاره کرد و افزود: عربستان در حال ایجاد یک ائتلاف است که نتیجه آن بی‌ثباتی و ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حکام بی‌کفایت آل‌سعود پرچم‌دار شیعه‌کشی در جهان اسلام هستند، بیان کرد: یک مثلث شوم متشکل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود به‌دنبال برهم‌زدن امنیت کشورهای اسلامی هستند.

سردار رزمجو با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، ادامه داد: ملت قهرمان و شهیدپرور ایران بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات حماسه جدید را خلق خواهند کرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه همچون گذشته وارد هیچ گروه‌بندی و جریان سیاسی نمی‌شود و بر اساس وظایف قانونی خود یعنی پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب عمل می‌کند.

کد خبر 3018887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha