۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰

امروز در مجتمع فرهنگی ارشاد ایلام؛

نمایشگاه مجموعه عکس های بارگاه امام علی (ع ) در ایلام افتتاح شد

نمایشگاه مجموعه عکس های بارگاه امام علی (ع ) در ایلام افتتاح شد

ایلام - نمایشگاه مجموعه عکس های «بارگاه امام علی (ع )» در مجتمع فرهنگی ارشاد ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه عکس استاد محمد خوشرو با عنوان «از بارگاه امام علی (ع )» صبح شنبه در سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام افتتاح شد.

محمد خوشرو به عنوان عکاس این مجموعه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در وهله اول یک هنرمند باید دغدغه داشته باشد و اصلی ترین دغدغه و هدف بنده، قدردانی و سپاسگزاری از تمامی افرادی بوده که در شکل گیری هنر و صنعت معماری حرم حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) نقش داشته اند.

وی به دوره شش ساله عکاسی این مجموعه اشاره کرد و افزود: عکس های به نمایش گذارده شده از سال ٨٨ تا ٩٣ عکسبرداری شده است که بیشترین مرمت و تغییرات معماری در حرم مطهر امام علی (ع) متعلق به همین دوره عکاسی است و تغییرات ایجاد شده حرم در عکاسی های انجام شده کاملا مشهود است.

خوشرو ادامه داد: این نمایشگاه با ٢۶ تابلو عکس از بارگاه امیرالمؤمنین علی (ع) در معرض دید عموم قرار گرفته که نخستین نمایشگاه عکاسی از حرم مطهر امام علی (ع) در ماه رمضان سال جاری در تهران دایر شد و  پس از آن به پیشنهاد دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور مقرر شد این نمایشگاه در ٣١ مرکز استان دایر شود.

این نمایشگاه از  ۱۹ الی ۲۴ دی ماه به مدت یک هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۷ در ایلام خیابان پیروزی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برای بازدید عموم برپا است.

کد خبر 3020415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha