۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد:

شاخصه‌های انتخاب در نظام ولایی ایران

شاخصه‌های انتخاب در نظام ولایی ایران

خرم آباد - جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یارگیری و مصادره بیت عظیم الشأن امام(ره) را راهبرد دشمن در آستانه انتخابات دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: با پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی تقابل جبهه استکبار با جبهه انقلاب اسلامی روز به روز شفاف تر شد.

وی با بیان اینکه زمانی دنیا فقط دارای دو قطب غرب به سردمداری آمریکا و شوروی بود، عنوان کرد: تحلیل خود آمریکایی ها این است که امپراطوری شرق را با جریان نفوذ برانداختند و پس از آن تصور این بود که دنیا یک قدرت دارد و آن هم آمریکا است.

انقلاب در حال فتح قلوب مردم جهان است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه فقط در دنیا قطب شد بلکه مولفه های ابرقدرتی از غرب را گرفت، ادامه داد: در این دو جبهه طیف های فراوانی وجود دارد که صهیونیسم، آمریکا، اروپایی ها، شیخ نشینان عرب، ترکیه، دنیاطلبان و منافقین و بریدگان از اصول انقلاب در جبهه آمریکا هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به این سخن حضرت امام(ره) فرمودند سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می کنیم، تصریح کرد: امروز متوجه شدیم که منظور امام (ره) از سنگرهای کلیدی جهان قلوب مردم جهان بوده که در حال فتح توسط انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: گاهی می گویند شما نباید در مسائل سیاسی وارد شوید اما ما آنجا که بحث استکبار و دشمن باشد در جبهه انقلاب اسلامی محکم می ایستیم و هرکس از خودی ها هم در جبهه استکبار باشد را می زنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه جبهه استکباری در برابر انقلاب اسلامی احساس خطر کرده و مرگ تدریجی خود را می بیند، گفت: جبهه استکبار راه های زیادی امتحان کرده و نیروهای زیادی به کار گرفت و در نهایت به این جمع بندی رسید که انقلاب اسلامی را باید از درون گرفتار فتنه کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه فتنه در کلام حضرت علی(ع) به معنی تاریک کننده و از بین برنده روشنایی ها است، یادآور شد: ما فتنه های زیادی توسط جبهه استکبار تجربه کردیم اما فتنه دهه ۹۰ که روی آن هم بسیار کار شده، فتنه نفوذ و استحاله انقلاب اسلامی از درون است.

شاخصه های انتخاب در نظام ولایی ایران

وی نفوذ فیزیکی را یکی از راه های نفوذ استکبار دانست و عنوان کرد: در این نوع نفوذ می خواهند آدمهای خود را در صندلی های خبرگان، مجلس، مدیریت، وزارتخانه ها و... بگذارند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه آمریکا کسانی را می خواهد که باور کنند دنیا بدون آمریکا توان ادامه نداشته و راه حل مشکلات و بحران های کشور فقط به دست آمریکا است، ادامه داد: در صورتی که رهبر معظم انقلاب بارها بیان کردند که مشکلات کشور با تکیه بر داخل و اعتماد به خدا و مردم حل می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به شاخصه های انتخاب در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: تعبد و تقید نسبت به دین اسلام، تبعیت از ولایت، مقاومت و ایستادگی مقابل دشمن، احساس نوکری نسبت به مردم و توانمند بودن نسبت به مسئولیت خود شاخصه های انتخاب هستند.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران رهبر تنها سکاندار و بقیه همه فرمانبر هستند، افزود: مجلس خبرگان جای سخنرانی نبوده و در لحظات حساس پشتیبان رهبری هستند.

یارگیری و مصادره بیت امام(ره) راهبرد دشمن در انتخابات

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نفوذ متافیزیکی یا همان نفوذ افکار از نفوذ فیزیکی خطرناکتر است، گفت: در آستانه دو انتخابات بزرگ اولین راهبرد جبهه استکبار این است که اسلام ناب را تحریف کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی تحریف شخصیت و مکتب امام(ره) را دومین کار جبهه استکبار در آستانه انتخابات دانست و عنوان کرد: ابتدا می خواستند مکتب امام حذف شود اما مقام معظم رهبری مانع فراموشی امام(ره) و مکتب ایشان شدند و وقتی از این کار ناامید شدند به تحریف امام(ره) و اصول فکری ایشان و تک بعدی کردن آن رو آوردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص تحریف مکتب امام در چهاردهم خردادماه سالجاری اشاره کرد و ادامه داد: ایشان می فرمایند اگر راه امام(ره) را گم یا فراموش کرده یا به عمد کنار بگذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه امام(ره) تجلی حاکمیت دین و احیاکننده اسلام ناب بودند، تصریح کرد: دو قطبی کردن جامعه راهبرد دیگر جبهه استکبار در آستانه انتخابات است و برخی بحث شورای رهبری مطرح را می کنند که باید گفت رهبری سمت حزبی نیست.

وی یارگیری و مصادره بیت عظیم الشان امام(ره) را دیگر راهبرد دشمن در آستانه انتخابات دانست و افزود: بیت امام(ره) برای ما عظمت و شرافت دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تخریب و تضعیف خاکریزهای مقابله با نفوذ مانند شورای نگهبان و نهادهای مربوط به رهبری را دیگر راهبرد جبهه استکبار در آستانه انتخابات دانست و افزود: پروژه تفرقه در جبهه انقلابیون و اصولگرایان، حمایت و تقویت جبهه غربگرا، معرفی اصولگرایان ذیل تابلوی احمدی نژاد و مشایی، موج سواری بر مطالبه های فمنیستی و قومی و تلاش برای مصادره چهره های مستقل در انقلاب دیگر راهبردهای جبهه استکبار در آستانه انتخابات هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی هوشیاری و دیدن دشمن و برنامه دشمن را شرط سنگرنشینی انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مردم ما باید نمایندگانی را انتخاب کنند که دشمن و آمریکا را عصبانی کند و اینها همان نمایندگان اصلح هستند.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد شخصیتی بابصیرت، بادرک، هوشیار و زمان شناس هستند، عنوان کرد: ایشان در کنار فضل علمی و حوزوی از بصیرت برخوردارند و به مردم استان لرستان بخاطر وجود ایشان تبریک می گوییم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بر ثبت خاطرات دفاع مقدس در لرستان تاکید کرد و ادامه داد: روحانیت و مسئولان و نیروهای مسلح استان همانگونه که پشتیبان حجت الاسلام کرمی بودند کمک و یاور حجت الاسلام جلیلیان باشند.

کد خبر 3024104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha