۲۶ دی ۱۳۹۴، ۹:۳۴

دبیر تئاتر فجر در گفتگو با مهر:

دیگر هیچ نمایشی به بخش‌های مسابقه جشنواره فجر اضافه نمی‌شود

دیگر هیچ نمایشی به بخش‌های مسابقه جشنواره فجر اضافه نمی‌شود

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اضافه شدن برخی آثار به بخش‌های مسابقه این دوره از جشنواره، تأکید کرد دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد.

سعید اسدی درباره چرایی اضافه شدن ۹ نمایش به بخش‌های مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به خبرنگار مهر گفت: طبق جدولی که داوران جشنواره به ما ارائه دادند اولویت‌هایی داشتیم که اعلام شدند اما در جدول جشنواره یک جابجایی داشتیم و با توجه به ظرفیتی که در این جابجایی باز شد، برای اولویت‌های بعدی هم فرصت فراهم کردیم.

وی درباره اینکه آیا برنامه ریزی نباید به گونه‌ای باشد که ظرفیت بخش‌های مسابقه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تغییر نکند؟ اظهار کرد: ما به جشنواره و بخش مسابقه کاری را اضافه نکردیم و تنها بنا به بازنگری انجام شده در جدول، ظرفیتی فراهم شد تا بتوانیم از اولویت‌های دیگرمان هم استفاده کنیم.

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره اینکه آیا باز هم آثاری به بخش‌های مسابقه این دوره از جشنواره اضافه می‌شوند یا نه؟ تأکید کرد: جدول جشنواره سی و چهارم کاملا بسته شده و هیچ نمایشی به بخش‌های مسابقه جشنواره اضافه نمی‌شود.

کد خبر 3025290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha