۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۷

وزیر سابق ارشاد و هنرمندان از سلحشور عیادت کردند

وزیر سابق ارشاد و هنرمندان از سلحشور عیادت کردند

جمعی از سینماگران و مسئولان از جمله سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد امروز از فرج الله سلحشور در بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از هنرمندان سینما و مطبوعات امروز سه شنبه ۲۹ دی با حضور در بیمارستان بقیه الله از فرج الله سلحشور کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون عیادت کردند. از میان این افراد می توان به سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن علی اکبری تهیه کننده، سعید الهی‌، مهدی عظیمی میرآبادی و هاشم میرزاخانی اشاره کرد.

سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از عیادت از سلحشور درباره وضعیت وی به خبرنگار مهر گفت: ما امروز به اتفاق دوستان به عیادت آقای سلحشور آمدیم تا از نزدیک از حالش جویا شویم.

وی با اشاره به بیماری سلحشور بیان کرد: ما چند سال است که شاهد بیماری ای هستیم که وی درگیر آن است و مایه تاسف و تاثر است چراکه او کارهای بر زمین مانده بسیار دارد و یکی از آنها ساخت سریال حضرت موسی (ع) است که با این وضع جسمانی‌شان روند آن کار دچار مشکل شده است ولی همه علاقمند هستند که به نتیجه برسد.

وزیر سابق ارشاد اظهار کرد: مشخص بود که آقای سلحشور علاقه دارد صحبت کند اما نمی توانست و تنها واکنش نشان می داد چراکه وضعیتش به دلیل دستگاه های تنفسی به گونه ای نبود که امکان صحبت داشته باشد. او دست داد و حرکاتی نشان داد که معلوم بود با وجود درد و رنجی که دارد اما علاقمند است که صحبت کند و سخن بگوید و روحیه همیشگی اش را داشت.

وی در پایان بیان کرد: همه ما نگران هستیم امیدواریم که عنایت خداوند شامل حال وی شود و زودتر بهبودی پیدا کند.

پنجشنبه هفته گذشته ۲۵ دی ماه، فرج الله سلحشور در بخش «ای سی یو» بیمارستان بقیه الله بستری شده است و پزشکان اعلام کرده اند که وضعیت جسمانی وی هنوز مشخص نیست.

در حال حاضر فرج الله سلحشور هوشیار است اما به دلیل مشکل تنفسی که دارد به کمک دستگاه نفس می کشد.

کد خبر 3028976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha