۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر:

طرح‌های گردشگری ساحلی و ورزش آبی در استان بوشهر اجرا می‌شود

طرح‌های گردشگری ساحلی و ورزش آبی در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: طرح‌های گردشگری ساحلی و ورزش آبی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم فروزانی صبح چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای آماده‌سازی استان بوشهر برای سفرهای نوروزی صورت گرفته است.

وی با پیش‌بینی افزایش حضور گردشگران نوروزی در سال ۹۵ در استان بوشهر، اضافه کرد: تلاش شده تا زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در تمامی نقاط استان بوشهر فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از سواحل زیبای خلیج فارس به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر یاد کرد و ادامه داد: طبیعت زیبای استان و همچنین بازار کالای ملوانی از دیگر ظرفیت‌های گردشگری استان است.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد و توسعه طرح‌های گردشگری ساحلی و ورزش آبی در استان بوشهر خبر داد و افزود: طرح جامع گردشگری منطقه حماد دیلم از مناطقع مهم گردشگری استان بوشهر است که دارای ۱۶۰ هکتار مساحت است و زیرساخت‌های آن در حال آماده سازی است.

فروزانی همچنین به روند توسعه دهکده گردشگری دل‌آرام در تنگستان اشاره کرد و گفت: این دهکده در محدوده‌ای به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه دهکده گردشگری دل‌آرام می‌تواند به قطب گردشگری در خلیج فارس و جنوب کشور تبدیل شود، اضافه کرد: طرح‌های گردشگری ورزش‌های آبی در این منطقه در دستور کار است.

کد خبر 3029585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha