۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴

تا پایان امسال؛

۲۰ کیلومتر از باند دوم مسیر گناوه - دیلم زیر بار ترافیک می‌رود

۲۰ کیلومتر از باند دوم مسیر گناوه - دیلم زیر بار ترافیک می‌رود

بوشهر - مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: تا پایان سال جاری، ۲۰ کیلومتر از باند دوم مسیر گناوه - دیلم زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی صبح چهارشنبه در بازدید از طرح‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت‌های راه‌های استان بوشهر صورت گرفته است و چندین طرح مهم را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مصوبات بسیار خوبی در بخش راه‌های استان به تصویب رسید، تصریح کرد: طرح‌های راهسازی استان با سرعت بالایی در دست اجرا است و امیدواریم در زمان مقرر شاهد افتتاح این طرح‌ها باشیم.

مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه رفت حدفاصل دهداران – چهارروستایی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیك رفته است، بیان کرد: اتصالات مسیر نیز در دست اجرا است و امیدواریم تا دهه مبارک فجر شاهد افتتاح کامل این محور باشیم.

وی یکی دیگر از محورهای مهم استان بوشهر را محور برازجان – گناوه – دیلم عنوان کرد و ادامه داد: در سه جبهه در حال اجرای مسیر گناوه - دیلم هستیم که تا پایان سال جاری، ۲۰ کیلومتر از باند دوم مسیر گناوه دیلم زیر بار ترافیک می‌رود.

رستمی با اشاره به اجرای طرح زیر گذر تنگ ارم، اضافه کرد: محور دالكی – كنارتخته نیز یکی دیگر از پروژه‌های مهم راهسازی استان بوشهر است.

وضعیت مطلوب اجرای طرح‌های راهسازی

مدیركل دیوان محاسبات استان بوشهر نیز در این بازدید اظههار داشت: محور برازجان – گناوه – دیلم یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر است که تکمیل آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

سید یعقوب حسینی تصریح کرد: وضعیت پیشرفت پروژه‌های راهسازی استان بوشهر مطلوب است و امیدواریم در برخی مناطق هم که کمبودهای وجود دارد جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات نیز با توجه به اعتباراتی كه در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهد باید در جریان پیشرفت پروژه‌های عمرانی قرار گیرد.

کد خبر 3029622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha