۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

تئاتر فجر ۳۴ در آينه مهر

مجموعه تئاتر شهر باز هم مهجور ماند/ تبليغات محيطی ضعيف فجر ۳۴

مجموعه تئاتر شهر باز هم مهجور ماند/ تبليغات محيطی ضعيف فجر ۳۴

مجموعه تئاتر شهر در سي و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر نيز همچون چند دوره اخير اين رويداد تئاتري به لحاظ تبليغات محيطی مهجور مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در سال‌های نه چندان دور عابران و رهگذران چهارراه ولیعصر در زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان مهمترین رویداد بین‌المللی تئاتر ایران با فضایی متفاوت پیرامون مجموعه تئاتر شهر مواجه می‌شدند؛ فضایی كه حاكی از یك اتفاق هنری و تئاتری بود.

ولی در دوره‌های اخیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مجموعه تئاتر شهر دیگر این جذابیت و تأثیر بصری را نه تنها بر رهگذران و عابران این تقاطع پر رفت و آمد پایتخت كه حتی بر فعالان تئاتری و مخاطبان همیشگی و ثابت هنرهای نمایشی نیز ندارد.

سی و چهارمین دوره جشنواره هم از چند دوره اخیر مستثنی نیست و جشنواره‌ای با این درجه اهمیت در اصلی‌ترین مكان میزبانی خود یعنی تئاتر شهر، حرفی برای گفتن به لحاظ تبلیغات و مهیاسازی فضای محیطی ندارد.

مجموعه تئاتر شهر در حالی میزبان تئاتر فجر سی و چهارم شده است كه از تبلیغات و فضاسازی محیطی در خور و تاثیرگذار این مجموعه هنری و همچنین مهمترین رویداد تئاتری ایران بهره‌مند نیست و تنها به نصب چند بنر و برپا كردن چارچوبی مسقف برای اجراهای خیابانی كه آن‌ها هم چشم‌نواز و تأثیرگذار نیستند، بسنده شده است.

کد خبر 3030715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha