۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۲

رئیس هیئت جودو استان همدان:

شرکت ورزشکار همدانی در آزمون «دان سراسری» کمربندهای جودو

شرکت ورزشکار همدانی در آزمون «دان سراسری» کمربندهای جودو

همدان-رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: جودوکار استان برای شرکت در آزمون دان سراسری کمربندهای ۵ ،۶ و ۷ به این رقابت ها اعزام می‌شود.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به اعزام یکی از جودوکاران استان به آزمون دان سراسری اظهار داشت: علی فاتحی جودوکار استان برای شرکت در آزمون دان سراسری کمربند ۶ به رقابت ها اعزام می‌شود.

وی افزود: آزمون دان سراسری در دان کمربندهای ۵، ۶، ۷ برگزار می‌شود و تنها نماینده استان در دان ۶ شرکت خواهد کرد.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به وضعیت رشته جودو استان همدان گفت: ۱۲۰۰ جودوکار به‌طور رسمی و سازمان‌یافته شده و دارای بیمه ورزشی در استان همدان فعالیت می‌کنند.

نصرپور عنوان کرد: تعداد ۲۰۰ نفر از این تعداد در بخش بانوان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت هیئت‌های شهرستانی بیان کرد: توجه به هیئت‌های شهرستانی از نکات اصلی هیئت است چراکه با رشد شهرستان‌ها به‌طورقطع شاهد رشد کلی ورزش جودو در استان خواهیم بود.

رئیس هیئت جودو استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های ملایر، نهاوند، تویسرکان و بهار از شهرستان‌های فعال در رشته جودو هستند.

نصرپور با اشاره به بحث مربیگری و داوری نیز گفت: حدود ۵۰ نفر در داوری و ۹۰ نفر نیز در مربیگری رشته جودو در استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در بحث داوری و مربیگری در رشته جودو مشکلی وجود ندارد و حتی استان همدان داور و مربی ممتاز نیز در این رشته دارد.

کد خبر 3031408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha