۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۹

هنرمندان عراق با جشنواره فیلم «۱۰۰» تفاهمنامه امضا کردند

هنرمندان عراق با جشنواره فیلم «۱۰۰» تفاهمنامه امضا کردند

مسئولان جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰ ثانیه ای» با هنرمندان عراق تفاهمنامه همكاری آموزشی امضا كردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی توافق به عمل آمده میان مسئولان جشنواره بین المللی فیلم «۱۰۰ ثانیه ای» با جمعیت هنرمندان عراق، مقرر شد همكاری هایی در زمینه تربیت و آموزش فیلمسازان صورت گیرد.

كارگاه آموزشی «از ایده تا تولید فیلمنامه» با حضور بهنام بهادری و محمدرضا خردمندان، فیلمساز و برگزیده نهمین دوره جشنواره فیلم «۱۰۰ ثانیه ای» با هدف آموزشی و ارتباط هرچه بهتر با فیلمسازان كشور عراق برگزار می شود.

پیش از این كارگاه آموزشی جشنواره فیلم «۱۰۰ ثانیه ای» قرار بود برای هنرمندان وزارت فرهنگ عراق برگزار شود كه طی این تفاهم دوره های آموزشی نیز برای جمعیت هنرمندان عراق در نظر گرفته شد.

كارگاه های بین المللی جشنواره فیلم «۱۰۰ ثانیه ای» با شعار گسترش اخلاق و با هدف شناسایی و پرورش هنرمندان مستعد و آشنایی فیلم‌سازان با ماهیت جشنواره در كشورهای متجانس فرهنگی و دینی و همسو با اهداف كشورمان برگزار می شود.

كارگاه «از ایده تا تولید فیلمنامه» با همكاری مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری، وزارة الثقافة العراقیة (وزارت فرهنگ عراق) و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد از تاریخ ۲۶ دی تا ۳ بهمن در عراق برگزار می شود.

کد خبر 3031495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha