۵ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۲۱

رئیس هیئت کبدی خراسان شمالی عنوان کرد:

تعطیلی کبدی در خراسان شمالی به دلیل نبود سالن تمرینات

تعطیلی کبدی در خراسان شمالی به دلیل نبود سالن تمرینات

بجنورد - رئیس هیئت کبدی خراسان شمالی گفت: نبود مکان تمرین، داستان تکراری است که سبب شده تمرینات تیم کبدی خراسان شمالی نیز همچون برخی از رشته‌های ورزشی دیگرتعطیل شود.

ناصر جوانمرد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : تیم کبدی خراسان شمالی پس از حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر ساحلی و تمریناتش در فصل گرما در زمین ساحلی شهربازی بجنورد، اکنون از نبود سالن تمرین رنج می‌برد و این امر موجب شده تمرینات این تیم تعطیل شود.

وی اظهار کرد: کبدی استان پس از چند  سال رکود با حضور در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه‌های انتخابی تیم ملی توانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد، اما متاسفانه داستان تکرای نبود فضای تمرین سبب شد پتانسیل‌های این ورزش به حاشیه رود، هرچند هزینه اجاره سالن نیز از مشکلاتی است که به این امر دامن زده است.

جوانمرد افزود: برنامه‌های هیئت تا آنجایی پیش رفت که با شناسایی پتانسیل‌ها و میزبانی برگزاری یک دوره از رقابت‌های کبدی، این هیئت توانست بازیکنان تیم استان را به خوبی محک زند، لیکن با سرد شدن هوا مجددا تیم کبدی استان در لاک بلا تکلیفی فرو رفت.

وی گفت: نبود مکان تمرین سبب شده تیم بانوان و آقایان استان از رقابت‌های لیگ یک سالنی که ماه آینده برگزار می‌شود، جا بمانند که متاسفانه حضور نیافتن در اینگونه میادین کشوری به دلیل نبود مکان تمرین رغبت تمرین و حضور را از مربیان و بازیکنان خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های کبدی باشگاه‌ها در بجنورد در آینده نزدیک گفت: هیئت پیگیری‌های بسیاری برای اجاره سالن برای تمرین داشته که امیدواریم با حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان، مسابقات باشگاه‌ها را در بجنورد با موفقیت برگزار کنیم.

کد خبر 3032748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha