۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۵

دهه فجر امسال؛

۳۱ پروژه بخش کشاورزی استان بوشهر افتتاح می‌شود

۳۱ پروژه بخش کشاورزی استان بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۳۱ پروژه بخش کشاورزی استان بوشهر دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی منوچهری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به‌منظور توسعه بخش کشاورزی در استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های خوبی در استان هستیم.

وی اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم مطرح کرد و ادامه داد: بخش کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارد و برنامه‌های خود را در این بخش ارائه کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از افتتاح ۳۱ پروژه بخش کشاورزی استان بوشهر در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها در شش بخش مختلف اجرا شده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: در شهرستان دشتستان ۱۱ پروژه، در شهرستان بوشهر هفت پروژه، در شهرستان دشتی چهار پروژه، در شهرستان گناوه سه پروژه، در شهرستان جم سه پروژه، در شهرستان تنگستان دو پروژه و در شهرستان دیر یک پروژه افتتاح می‌شود.

منوچهری با اشاره به اینکه بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است، گفت: زمینه اشتغال ۱۷۰ نفر در این طرح‌ها فراهم می شود.

وی افزود: ۱۰ پروژه در بخش آب و خاک، شش پروژه در حوزه زراعت و باغبانی، شش پروژه در زمینه بسته بندی و سردخانه آبزیان دریایی و سبزیجات منجمد، شش پروژه در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری، دو پروژه در حوزه تولیدات دامی و یک پروژه در زمینه تامین آب شرب عشایر افتتاح می‌شود.

کد خبر 3033281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha