۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۸

صنعت قیر در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفت

صنعت قیر در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفت

کارشناسان پیش بینی می‌کنند در سال‌های آینده، قیر و آسفالت و فرآورده های فعلی این حوزه، جای خود را به نوع جدیدی از قیر و آسفالت با مزایا و کیفیت‌ بالا بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صنعت قیر و آسفالت در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است به طوری که کارشناسان پیش بینی می‌کنند در سال‌های آینده، قیر و آسفالت و فرآورده های فعلی این حوزه، جای حود را به نوع جدیدی از قیر و آسفالت با مزایا و کیفیت‌ بالا بدهد.

در این میان، عباس کرامتی استاد دانشگاه و محقق می گوید: در حال حاضر قیرهای پلیمری و رنگی در بسیاری از کشورها به‌کار گرفته شده و در کشور ما هم دانش این نوع قیر وجود دارد و برخی از کارخانه ها هو توانائی تولید آن را دارند.

وی افزود: این نوع قیرها با توجه به کیفیت‌های بالایی که دارند، می توانند سال‌های متمالی پا برجا بماند و در نتیجه کمتر به محیط زیست آسیب وارد می کند.

همزمان با برپایی هفتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته انواع قیرهای پلیمری و رنگی، طبیعی، اصلاح شده، صنعتی، جاده ای وصادراتی، عایق سفید، ژئوممبران، ژئوتکستایل، انواع آسفالت های گرم، سرد، رنگی وپلیمری، تجهیزات دانه بندی، جایگزین های نوین آسفالت، تکنولوژی های نانو، مظروف سازی و انواع ماشین آلات سنگ شکن به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه که امروز به کار خود پایان داد، صنعتگران و تولیدکنندگان عایق‌ها، قیر و آسفالت از ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان گردهم آمدند و ضمن نمایش جدیدترین تولیدات، خدمات و تجهیزات خود، با آخرین پیشرفت‌های روز این صنایع نیز آشنا شدند.

در نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات و در کنار شرکت کنندگان داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی هایی از کشورهای فرانسه، آلمان، روسیه، ترکیه، چین و سنگاپور، تولیدات و خدمان خودشان را ارائه کرده بودند.

کد خبر 3035352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha