۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر:

فعالان بخش خصوصی در عرصه کشاورزی استان بوشهر حمایت می‌شوند

فعالان بخش خصوصی در عرصه کشاورزی استان بوشهر حمایت می‌شوند

بوشهر - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: فعالان بخش خصوصی در عرصه کشاورزی استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی منوچهری صبح شنبه در بازدید از طرح‌های کشاورزی استان بوشهر، از افتتاح ۳۱ طرح کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتستان ۱۱ پروژه، در شهرستان بوشهر هفت پروژه، در شهرستان دشتی چهار پروژه، در شهرستان گناوه سه پروژه، در شهرستان جم سه پروژه، در شهرستان تنگستان دو پروژه و در شهرستان دیر یک پروژه افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به حمایت توام با نظارت از بخش‌های خصوصی، خاطرنشان کرد: بخش‌های خصوصی و تولیدکنندگان بازوی توانای رشد و توسعه بخش کشاورزی هستند.

وی اضافه کرد: بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق این اهداف از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز به صورت ویژه استفاده می‌کنیم.

منوچهری از توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال و درآمدزایی به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای اقتصاد مقاومتی نام برد و بیان کرد: استان بوشهر در بخش کشاورزی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که از همه این ظرفیت‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری در کنار بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این مهم در راستای پیشنهاد مسئولان واحدهای پرورش اسب و آهو استان بوشهر محقق می‌شود که می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد.

کد خبر 3037075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha