۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۲۲

جام دانکلوف و نیکولاپتروف – بلغارستان؛

پايان تلاش آزاد و فرنگی‌كاران ايران با ۱۰ مدال رنگارنگ

پايان تلاش آزاد و فرنگی‌كاران ايران با ۱۰ مدال رنگارنگ

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان با كسب دو طلا و دو نقره توسط آزادکاران و یک طلا و پنج برنز براي فرنگی کاران جوان ايران پايان يافت.

به گزارش خبرگزاري مهر، در مسابقات روز سوم و پاياني این رقابت‌ها که در رده سنی بزرگسالان برگزار شد، در وزن ۶۵ کیلوگرم مهدی نیازی به دیدار رده بندی راه یافت و برای کسب مدال برنز مقابل فیلیپ نواچوکوف از بلغارستان شکست خورد و پنجم شد. در این وزن فرانکلین گومز دارنده مدال نقره جهان از پورتوریکو به دیدار فینال راه یافت. مسعود خواجه صالحانی در وزن  ۹۷ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت و تیم ایران در وزن ۷۰ کیلوگرم نماینده ای نداشت.

همچنین در کشتی فرنگی کیوان رضایی در وزن ۸۵ کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل آریان رامادانوفسکی از بلغارستان به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید.در وزن ۶۶ کیلوگرم محمود حبیبی و محمدحسن حسینی در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که حسینی پیروز شد و به مدال برنز رسید.حسین اسدی در وزن ۶۶ کیلوگرم و سهیل رئیسی در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز از دور رقابتها کنار رفتند.

بر اين اساس در روزهای اول و دوم این رقابتها نيز تیم کشتی آزاد جوانان ایران صاحب ۲ مدال طلا توسط پیمان بیابانی و علی موجرلو در اوزان ۶۱ و ۸۶ کیلوگرم و دو مدال نقره توسط ابوالفضل حاجی پور و امیررضا امیری در اوزان ۶۱ کیلوگرم و ۱۲۵ کیلوگرم شد.

 تیم فرنگی نیز صاحب یک مدال طلا توسط مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم و سه مدال برنز توسط محمدرضا گرایی، کیوان رضایی و امیرحسین حسینی در اوزان ۵۹، ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم شد.

کد خبر 3038647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha