۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

نباید فرنگی‌کاران را بیش از این در اردو نگه می‌داشتیم!

نباید فرنگی‌کاران را بیش از این در اردو نگه می‌داشتیم!

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در توضیح دلایل تعطیلی زودهنگام اردوی آماده سازی گفت: شرایط به گونه ای بود که باید این تصمیم اتخاذ می‌شد.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعطیلی اردوی تیم ملی، تاثیر منفی در برنامه های آماده سازی بچه ها ندارد گفت: این تصمیم با نظر مستقیم محمد بنا و همچنین با توجه به شرایط اردونشینان اتخاذ شد. زمانی که تمرینات در مدت زمان زیادی بطول می انجامد و حال و هوای اردو به گونه ای است که نیاز به ایجاد تنوع داریم باید چنین تصمیمی بگیریم. در این راستا در نهایت قرار شد بچه ها دو روز زودتر از تمرینات اردو مرخص شوند تا بتوانند پیش از اعزام به مسابقات آتی با رفتن به شهرشان و دیدار با خانواده با روحیه و انگیزه بالاتری به خانه کشتی بازگردند.

وی افزود: البته اردونشینان طبق برنامه از فردا در خانه کشتی گردهم آمده و تمرینات جدیدی را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و همچنین تورنمنت بین المللی اوکراین آغاز خواهند کرد.

جعفری در تشریح برنامه های تمرینی فرنگی کاران تا اعزام به این مسابقات گفت: تمرینات ما در دو مرحله پیگیری خواهد شد. مسافران مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین ۱۲ نفر از فرنگی کاران اعزامی به اوکراین،  تمرینات متفاوتی را در دستور کار دارند که تا زمان اعزام با حضور در اردو دنبال خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که لغو اعزام به تورنمنت زومباتلی مجارستان تاثیر خاصی بر روند برنامه های تیم ملی داشت یا خیر گفت: طبیعتا ما برای حضوردر این تورنمنت هم برنامه ریزی کرده بودیم و اهداف خاصی را داشتیم اما در هر صورت نتوانستیم با تیمی کامل به این تورنمنت برویم. البته محمد بنا در نهایت تصمیم گرفت عابدین زاده و باباجان زاده را به همراه رسول جزینی مربی تیم ملی به مجارستان اعزام کند و در برابر حریفان محک بزند. از سوی دیگر تمرینات ما برای سه گروه اعزامی به مسابقات پیش رو، تدوین و برنامه ریزی شده بود که با لغو اعزام تیم به زومباتلی تغییراتی در آن صورت خواهد گرفت. به هر حال حضور در زومباتلی برای ما مهم و لازم بود که بنا به مشکلاتی که از سوی مجارها بوجود آمد نتوانستیم در این تورنمنت شرکت کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه ادامه داد: خوشبختانه تمامی برنامه های تمرینی ما با روحیه و انگیزه بالای کادر فنی و کشتی گیران در حال پیگیری است که امیدوارم این روند تا کسب موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا و همچنین پیکارهای کسب سهمیه المپیک ریو در قزاقستان ادامه داشته باشد.

کد خبر 3039856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha