۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷

سفر رئیس مجلس سنای روسیه به فلسطین و سرزمین های اشغالی

سفر رئیس مجلس سنای روسیه به فلسطین و سرزمین های اشغالی

رئیس مجلس سنای روسیه در راس هیاتی پارلمانی به تل آویو و فلسطین سفر خواهد کرد تا ضمن صحبت درباره مسائل خاورمیانه چشم انداز همکاری های دو جانبه را به بحث و بررسی بگذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایتارتاس، هیاتی پارلمانی به سرپرستی «والنتینا ماتوینکو» رئیس مجلس سنای روسیه در تاریخ دو تا چهار ماه میلادی جاری (فوریه) به سرزمین های اشغالی و فلسطین سفر خواهد کرد. هدف از این دیدار، بحث پیرامون چشم انداز همکاری های دو جانبه و مسائل خاورمیانه عنوان می شود.

ماتوینکو در توضیح دلایل این سفر از مسکو و تل آویو به عنوان شرکایی یاد کرد که در عرصه سیاست بین الملل و دوجانبه همکاری موثری را در رابطه با مسائل کلیدی از خود نشان داده اند.

ماتوینکو قرار است در جریان این سفر علاوه بر حضور در نشست «کنست» با «یولی یوئل ادلشتاین» رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی نیز دیدار داشته باشد.

در سفر به فلسطین نیز، هیات پارلمانی روسیه با «ابومازن» رئیس دولت خودگردان فلسطین دیدار خواهد داشت. سفر به فلسطین شامل بازدید از مرکز فرهنگی روسیه، دیدار با جامعه ارتدوکس فلسطین و بازدید از مرکز چند منظوره دوستی روسیه – فلسطین خواهد بود.

کد خبر 3039970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha