۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۷

وزیر راه و شهرسازی:

پروژه مسکن مهر در سال آینده به اتمام می رسد

پروژه مسکن مهر در سال آینده به اتمام می رسد

آمل - وزیر راه و شهرسازی گفت: سفره مسکن مهر در سال آینده جمع و تمامی واحدها تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح مرحله اول باند دوم محور هراز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری جدی برای تکمیل مسکن مهر افزود: تا پایان سال جاری هر سه روز، یک پروژه مسکن مهر افتتاح می‌شود و بیش از ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر در این مدت تأمین و تکمیل می‌شود.

وی به تصویب هیئت دولت مبنی بر تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و تخصیص آن به وزارت نیرو برای اجرای طرح‌های زیرساختی مسکن مهر اظهار داشت: امیدواریم با مجموعه کارها بخش عمده‌ مسکن پایان رسد و کمتر از ۲۰۰ هزار واحد به سال ۹۵ موکول و سال دیگر سفره کار مسکن مهر جمع شود.

آخوندی درباره پروژه‌های دهه فجر راه و شهرسازی گفت: هزار و ۱۱۷ پروژه در حوزه حمل‌ونقل بااعتبار بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در بخش مسکن و شهرسازی در دست اجراست.

وزیر راه و شهرسازی درباره محور هراز نیز گفت: در وزارت راه و پیمانکاران در تکاپور هستیم در آستانه عید نوروز جاده‌های منتهی به شمال را برای تردد آماده کنیم.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین محورها، جاده هراز است که این جاده به‌صورت کلی در دست بازنگری و اصلاحات بنیادین است و حدود ۲۰ دستگاه تونل به طول ۱۷ کیلومتر و ۲۷ دستگاه پل به طول دو هزار و ۸۰۰ متر در دست‌ساخت است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۳۲ کیلومتر دیواره ریزی ویک میلیون‌تر بتن‌ریزی در حال انجام است و امروز هشت کیلومتر از ۵۵ کیلومتر مسیر محور هراز افتتاح شد و تلاش داریم تا شب عید بیش از ۱۲ کیلومتر را آماده کنیم که ۴۰ درصد از تعهدات رئیس‌جمهور در سفر به مازندران محقق می‌شود.

آخوندی ادامه داد: تا تابستان سال آینده نیز ۱۲ کیلومتر دیگر از محور هراز تکمیل می‌شود که با افتتاح آن درمجموع ۶۰ درصد تعهدات سفر هیئت دولت به استان محقق و مابقی اوایل سال ۹۶ انجام می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا با کمک همه فعالان کشور این مسیر را برای مردم آماده کنیم تا شاهد جاده تخصصی، بسیار زیبا و امن باشند.

کد خبر 3041951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha