۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶

درمسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی «جام فجر۹۴»؛

نایب قهرمانی رقابت‌های تیراندازی خراسان شمالی به خبرنگار مهر رسید

نایب قهرمانی رقابت‌های تیراندازی خراسان شمالی به خبرنگار مهر رسید

بجنورد - در مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی «جام فجر ۹۴» خراسان شمالی که به میزبانی  بجنورد برگزار شد نایب قهرمانی این رقابت‌ها به خبرنگار مهر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صفاری تیرانداز شرکت کننده در این رقابت ها، عنوان نایب قهرمانی مسابقات تیراندازی تفنگ بادی «جام فجر ۹۴» را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت تیراندازی با تفنگ و تپانچه خراسان شمالی درپایان این رقابت‌ها در گفتگو باخبرنگار مهر گفت: این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از سراسر استان ‌به صورت انفرادی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

عباس شاهی اظهار داشت: در بخش آقایان ودر تفنگ بادی امید تاتار آزاد با ۲۷۰ امتیاز، سعید صفاری با ۲۵۸ امتیاز و محسن سعیدی با ۲۲۲ امتیاز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش بانوان که با حضور ۲۴ تیرانداز برگزار شد، در تفنگ بادی مژگان خادمی،پروین باغچقی و سمیه نیکدل و در تپانچه  بادی سپیده نورمحمدی، زهرا قدرتی و فرانک فیروزفر جایگاه های نخست تا سوم را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقه پیش از ظهر امروز در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی علیدخت برگزار که قضاوت این دیدارها را در بخش برادران را عباس شاهی و قضاوت بخش خواهران را ریحانه مرتضوی و صغری گریوانی برعهده داشتند.

کد خبر 3042539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha