۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۱۲

در نخستین روز رقابت های والیبال قهرمانی بانوان ادارات خراسان شمالی؛

تیم علوم پزشکی خراسان شمالی با ۲ برد در صدر جدول قرار گرفت

تیم علوم پزشکی خراسان شمالی با ۲ برد در صدر جدول قرار گرفت

بجنورد - سرپرست فنی مسابقات والیبال قهرمانی بانوان ادارات خراسان شمالی گفت: تیم والیبال علوم پزشکی خراسان شمالی با پیروزی مقابل آموزش و پرورش و صنعت و معدن در صدر جدول قرار گرفت.

طاهره اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در نخستین روز این رقابت ها تیم علوم پزشکی دو بر یک از سد آموزش و پرورش بجنورد گذشت و در دیدار بعدی خود مقابل صنعت و معدن با نتیجه دو برصفر دومین برد خود را رقم زد.

اکرمی با اشاره به انصراف تیم بهزیستی از ادامه رقابت ها تصریح کرد: پس از انصراف تیم بهزیستی و رسیدن تعداد تیم ها به شش تیم در گروه دو، تیم اقتصاد و دارایی دو بر صفر بیمه سلامت را شکست داد و آموزش و پرورش اسفراین نیز با همین نتیجه مقابل بیمه سلامت به پیروزی رسید.

به گفته وی، این دیدارها با حضور تیم های ادارات آموزش و پرورش بجنورد، علوم پزشکی و صنعت و معدن در گروه یک، بهزیستی و در گروه دوم با حضور تیم های آموزش و پروورش اسفراین، بیمه سلامت و اقتصاد و دارایی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های والیبال قهرمانی بانوان ادارات کل خراسان شمالی با حضور شش تیم و با عنوان جام فجر درسالن ملت بجنورد پیگیری می شود.

تیم نخست رقابت های والیبال قهرمانی بانوان ادارات  خراسان شمالی به رقابت ها کشوری اعزام خواهد شد.

کد خبر 3043675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha