۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰

سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛

۲۲ بهمن روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان است

۲۲ بهمن روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان است

بجنورد - سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای روز ۲۲ بهمن روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و روز میثاق مجدد مردم با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی، متن این بیانیه به این شرح است:

سلام بر مطلع فجر که در آن خورشید درخشان انقلاب اسلامی در میان بهت و حیرت جهانیان در زمستانی سرد و تاریک بر دل و جان ملت ایران زمین تابیدن گرفت و امید و حرکت را برای یک ملت به ارمغان آورد و زنجیرهای استبداد را از دست و پای ملت گشود.

۲۲ بهمن ماه، روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و یاد آور نقش آفرینی عقیده، در میدان مبارزات رهایی بخش و شاهد توانایی دین در حرکت آفرینی، شور گستری، امید بخشی و بیدادگری تحت زعامت بزرگ‌مرد تاریخ جهان اسلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است با گذشت ۳۷ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی آنچه وابستگان به نظام سلطه و ایادی استکبار جهانی شاهد آن بوده‌اند اقتدار و سربلندی این انقلاب است که در سایه رهنمودهای حکیمانه حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) و آگاهی و بصیرت ملت قهرمان ایران محقق شده است.

سال‌هاست که بهمن ماه تجلی عزت و غرور ملت ایران است و بی‌تردید امسال نیز همچون سال‌های گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ایام نزدیک به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیمان و میثاقی دوباره با امام راحل، شهدای گلگون کفن و رهبر فرزانه انقلاب خواهند داشت.

بسیج رسانه خراسان شمالی نیز همانند سایر اقشار ملت شریف ایران اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام اعلام می‌دارد، فعالان رسانه‌ای خراسان شمالی دوشادوش ملت بزرگوار ایران اسلامی در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران را مأیوس و نامید می‌کنند و قلم به دست و دوربین بر دوش در راه زنده نگه داشتن آرمان‌های امام راحل همواره خواهند کوشید، چرا که امروز صدای قلم‌ها از صدای گلوله‌ها بلندتر و اثر گذارتر است و در این راستا اصحاب رسانه استان با انعکاس حضور و بصیرت و ولایتمداری مردم استان در ۲۲ بهمن به رسالت خطیر اطلاع رسانی خود جامه عمل می‌پوشانند.

هرچند دشمنان ملت با توجه به انتخابات مهم یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری کمر همت در ایجاد تفرقه و دل سرد نمودن ملت بزرگوار بسته‌اند اما جامعه‌ی رسانه‌ای خراسان شمالی هم‌نوا با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل کوبیده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهیم زد.

کد خبر 3047139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha