۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۲

شهردار اردبیل به مهر خبر داد؛

اجرای ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری شهری در اردبیل در دستور کار است

اجرای ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری شهری در اردبیل در دستور کار است

اردبیل – شهردار اردبیل گفت: برای سال آینده اجرای ۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری توسط شهرداری اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

حمید لطف اللهیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: محدودیت درآمدی شهرداری و رکود حاکم در دو سال اخیر موجب شده توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونق گرفته و شهرداری از هر گونه اقدام در این راستا استقبال کند.

وی افزود: به همین منظور شهرداری با اختصاص برخی تسهیلات پروژه های مشارکتی را با بخش خصوصی اجرا می کند.

وی با تاکید به اینکه این پروژه ها بر اساس اولویت و نیازهای توسعه شهر اردبیل انتخاب شده است، تاکید کرد: از جمله توسعه گردشگری مورد توجه قرار گرفته و شهرداری از هرگونه پیشنهاد در این راستا استقبال می کند.

شهردار اردبیل مهمترین پروژه های مشارکتی سال آینده شهرداری را شامل پروژه تجاری مسکونی مروارید عنوان و تاکید کرد: درآمد سهم شهرداری در این پروژه ۲۶ درصد است.

وی فزود: پروژه های شاخص دیگر شامل پارکینگ درخشان، تجاری مسکونی روناک با سهم ۲۰ درصد، تجاری مسکونی خدماتی شهریار با سهم ۲۵ درصد، تجاری مبل اردبیل با سهم ۲۲ درصد و میوه و تره بار آراز عالی با سهم ۵۰ درصد است.

به گفته لطف اللهیان علاوه بر این اجرای مجتمع تجاری شوراسنتر فاز یک، بازار طلافروشان، بازار خشکبار فروشان، بازار حمام وکیل و تالار طبقه دو شورا سنتر فاز یک در برنامه های سال آینده شهرداری پیش بینی شده است.

وی متذکر شد: در مجموع در بودجه سال آینده شهرداری درآمد سهم شهرداری از پروژه های مشارکتی ۸۶۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.

کد خبر 3047180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha