۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۱۴

گزارش خبری مهر؛

آسمان شهرستان‌های تهران نورافشانی شد/ندای الله‌اکبر درجشن پیروزی

آسمان شهرستان‌های تهران نورافشانی شد/ندای الله‌اکبر درجشن پیروزی

تهران-در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ندای الله‌اکبر به آسمان شهرستان‌های استان تهران نور بخشید و مردم انقلابی، ندای تکبیر سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مراسم نورافشانی در شهرستان های استان تهران برگزار شد.

مردم مناطق مختلف تهران شاهد برگزاری مراسم نورافشانی در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودند.

ندای الله‌اکبر در نقاط مختلف استان تهران شنیده شد

مردم شهرستان های استان تهران در ساعت ۲۱ شب با حضور در نقاط مرتفع و پشت‌بام‌های منازل، ندای الله‌اکبر سر داده و فریاد تکبیر، آسمان استان تهران را نورانی کرد.

مردم استان تهران با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای الله‌اکبر، مجدد با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کرده و بر تبعیت کامل از منویات رهبری تأکید کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌های مختلف استان تهران ازجمله ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، شهریار، دماوند، بهارستان، شهر قدس، ملارد، رباط‌کریم و سایر نقاط استان در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده بودند.

حضور پرشور مردم ورامین در مراسم نورافشانی میدان رازی این شهرستان

برنامه نورافشانی شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان ورامین با تجمع مردم مؤمن و انقلابی این منطقه در میدان رازی این شهرستان برگزار شد.

مردم شهرستان ورامین علیرغم سرمای هوا، قبل از ساعت ۲۱ شب خود را به میدان رازی این شهرستان رسانده و در مراسم نورافشانی شب ۲۲ بهمن شرکت کردند.

در مراسم نورافشانی در ورامین، صحنه‌های جالبی از عشق و ارادت مردم دیار ۱۵ خرداد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش درآمد.

همچنین مردم شهرستان ورامین در میدان رازی و به‌صورت هماهنگ، ندای الله‌اکبر سر داده و با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

فتح الله فرجی رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم نورافشانی شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه هایی است که هر ساله با استقبال پرشور مردم ورامین برگزار می شود.

وی افزود: مردم ورامین هر ساله در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان های اصلی دیار ۱۵ خرداد حاضر شده و ندای الله اکبر سر می دهند.

فرجی ادامه داد: امسال نیز پیش بینی های لازم برای برگزاری باشکوه این برنامه انجام و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از سوی مردم صورت گرفت.

وی بیان داشت: مردم شهرستان ورامین با حضور باشکوه در این برنامه، آمادگی خود را برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن اعلام کردند.

کد خبر 3048491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha