۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۰۷

در رقابت های دسته اول بسکتبال کشور؛

ایستک کردستان در خانه مغلوب هیات بسکتبال قم شد

ایستک کردستان در خانه مغلوب هیات بسکتبال قم شد

سنندج – ایستک نماینده کردستان در رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در مقابل مهمان خود هیات بسکتبال قم در سنندج مغلوب شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور شامگاه جمعه ۲۳ بهمن ماه مجموعه ورزشی آزادی سنندج میزان دیدار تیم های ایستک کردستان و هیات بسکتبال قم بود که تیم مهمان توانست میزبان خود را از پیش روی بردارد.

در این دیدار که با حضور بیش از سه هزار تماشاچی خونگرم کردستانی همراه بود، تیم میزبان نتوانست همانند چهار دیدار اخیر خود ظاهر شده و در نهایت نتیجه را واگذار کرد.

تیم ایستک تنها نماینده کردستان در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور با کسب چهار پیروزی متوالی در هفته های اخیر توانسته بود تا رده پنجم جدول این مسابقات صعود کند و تماشاچیان پرشور کردستانی نیز برای جشن گرفتن یک پیروزی دیگر از چندین دقیقه قبل از بازی تشویق های خود را شروع کردند.

کوارتر نخست این بازی با نتیجه مساوی ۲۱ به ۲۱ به اتمام رسید اما کوارتر دوم را تیم هیات بسکتبال قم با نتیجه ۴۱ به ۳۵ به نفع خود به پایان رسید.

در کوارتر سوم شاگردان سیامک ویسی اختلاف امتیازی را کاهش دادند و در نهایت این کوارتر با نتیجه ۵۲ به ۴۹ به نفع تیم هیات بسکتبال قم به پایان رسید.

در کوارتر چهارم و در دقایق پایانی این بازی بازیکنان کردستانی تمرکز خود را از دست داده و در نهایت بازی را با نتیجه ۷۰ به ۶۴ به حریف قمی خود واگذار کنند.

تیم ایستک کردستان در روز جمعه ۳۰ بهمن ماه در هفته هفدهم این مسابقه ها میهمان تیم صدرنشین کاله مازندران خواهد بود.

کد خبر 3050617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha