۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲

هر شب ساعت ۲۲ در رادیو فرهنگ

صدای موسیقی فجر با «دستان» شنیدنی شد/ تحلیل اجراها

صدای موسیقی فجر با «دستان» شنیدنی شد/ تحلیل اجراها

وحید رستگاری با استقرار تیمش در تالار وحدت هرشب جشنواره موسیقی فجر را با برنامه «دستان» روی آنتن رادیو فرهنگ می برد.

وحید رستگاری تهیه‌کننده برنامه رادیویی «دستان» به خبرنگار مهر گفت: این برنامه با آغاز جشنواره موسیقی فجر هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن رادیو فرهنگ می رود. کسانی که در این کار ما را یاری می کنند همان گروه برنامه موسیقی «نیستان» هستند که در این ۱۰ شب دست اندرکاران «دستان» شده اند.

وی افزود: عوامل این برنامه هر شب در تالار وحدت حضور دارند تا بتوانند به صورت جامع و کامل اخبار این حوزه را پوشش دهند. در بخش گزارش، ندا رادمهر وصف حال کامل از گروه هایی که به اجرای کنسرت می پردازند بیان می کند و تمرین هایشان را پوشش می دهد.

رستگاری با اشاره به حضور فرنوش تدین در بخش تحلیل اظهار کرد: در بخش تحلیل، عملکرد گروه ها و هنرمندان موسیقی توسط کارشناسان تحلیل می شود و نقاط ضعف و قوت شان مورد ارزیابی قرار می گیرد. احمد مهدی رهبر گروه کر به عنوان کارشناس مجری و محمدامین میراحمدی از دیگر کارشناسانی است که ما را در این برنامه یاری می کنند.

وی بیان کرد: هر شب از هنرمندانی که در جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت می پردازند گفتگوهای شنیدنی و متنوعی تهیه خواهیم کرد و همچنین شنوندگان موسیقی نیز نظرات و پیشنهادهایشان در برنامه «دستان» منعکس می شود.

این تهیه کننده رادیو گفت: از سال ۷۸ با تهیه برنامه تخصصی موسیقی در رادیو هستم و از سال ۷۹ برنامه «نیستان» را روی آنتن برده ایم. دغدغه من حضور این برنامه در رادیو است و هیچوقت تمایلی به ارایه برنامه موسیقی در تلویزیون نداشتم.

کد خبر 3050897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha