۱۵ خرداد ۱۳۸۵، ۱۱:۰۴

معاون برنامه ريزي استانداري استان مركزي در گفتگو با "مهر" خبر داد:

آغاز انتقال شركت‌هاي دولتي به شهرستان‌ها

آغاز انتقال شركت‌هاي دولتي به شهرستان‌ها

معاون برنامه ريزي استانداري استان مركزي از آماده شدن برخي صنايعي كه طبق قانون بايد به مركز محل استقرار خود منتقل شوند به اراك خبر داد و گفت:برخي از صنايعي كه طبق قانون بايد دفاتر خود را به استان و محل استقرار خود منتقل مي كردند در حال آماده شدن براي ورود به استان هستند.

سيد مهدي مقدسي در گفتگو با خبرنگار مهر در اراك افزود: شركت‌هاي دولتي استان  طبق قانون برنامه چهارم توسعه تا پايان خرداد فرصت دارند به مركز استان محل استقرار خود بازگردند.

 

وي تصريح كرد: كارخانه هايي مانند ماشين سازي اراك تا برداشتن تابلوي خود در تهران و فروش برخي امكانات خود براي استقرار در استان پيش رفته اند.

 

وي با اين اميد كه دفاتر صنايع موظف اند تا پايان خرداد به استان منتقل شوند، افزود: انتقال دفاتر صنايع علاوه بر رونق اقتصادي استان مي تواند در بخش هايي ايجاد اشتغال كند.

 

وي با تاكيد بر اينكه استان داراي امكانات مورد نياز صنايع است، اضافه كرد: از محل فروش امكانات صنايع در تهران به ميزان 50 درصد براي سرمايه گذاري در استان‌ها و فراهم كردن امكانات مورد نياز هزينه مي شود و صنايع از اين بابت مشكلي نخواهند داشت.

 

مقدسي با اشاره به تاكيد دولت و رئيس جمهوري مبني بر انتقال دفاتر صنايع به محل استقرار آنها را پشتوانه اين امر خواند و گفت: به نظر مي آيد صنايع استان به اين قانون اكتفا كنند و در زمان خود به استان منتقل شوند.

کد خبر 335239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha