۲۲ خرداد ۱۳۸۵، ۲۰:۱۰

با حضور فرمانده نيروي زميني سپاه

فرمانده جديد تيپ دوم لشكر 17 علي‌بن‌ابيطالب(ع) معرفي شد

مراسم توديع و معارفه فرمانده تيپ دوم لشكر 17 علي‌بن‌ابيطالب(ع) با حضور فرمانده نيروي زميني سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، سردار سرتيپ پاسدار محمد رضا زاهدي، فرمانده نيروي زميني سپاه در اين مراسم گفت : همانطور كه در طول زندگي خود از قرآن و اهل بيت(ع) استمداد مي‌طلبيم در شرايط سخت و پيچيده كنوني كه ايران، منطقه و جهان در آن به سر مي‌برد حقيقتاً تمسك به قرآن و اهل بيت(ع) مثل شبهاي عمليات در دفاع مقدس را بيشتر احساس مي‌كنيم.

سرتيپ زاهدي با بيان اين كه نيرو‌هاي مسلح بدون بسيج معنا ندارند گفت : به حول و قوه الهي و به كوري چشم دشمنان همچنان بسيج، ارتش و سپاه با تمام قدرت به فرمان فرماندهي معظم كل قوا آماده دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران مي‌باشند.

سردار زاهدي با تأكيد بر اين كه در حال حاضر لشكر 17 علي‌بن‌ابيطالب(ع) با تمام قوا آماده است اظهار داشت : در كنار اقدامات نظامي بايستي به تغذيه روحي نيرو‌هاي نظامي نير توجه كامل شود. امروز ثمره مجاهدت‌ها به دست من و شما افتاده است و اين ثمره همان جمهوري سلامي است كه با ايمان به خدا، رهبري و وحدت مردم شكل گرفت و روز به روز تكليف ما را سنگين‌تر مي‌كند.

وي در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره سردار سرلشگر مهدي زين‌الدين گفت : ما همواره بر روي لشكر 17 علي‌بن‌ابيطالب(ع) حساب كرده‌ايم.

در پايان اين مراسم سرهنگ پاسدارعلي استاد حسيني به سمت فرمانده جديد تيپ دوم لشكر 17 علي‌بن‌ابيطالب(ع) منصوب شد و از خدمات سرتيپ دوم پاسدار باقرلك‌زايي قدرداني به عمل آمد.
کد خبر 338673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha