۱۱ تیر ۱۳۸۵، ۱۶:۴۶

جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار جنايات اخير صهيونيست ها را محكوم كرد

جامعه انجمنهاي اسلامي اصناف و بازار در بيانيه اي اقدامات و جنايات اخير رژيم غاصب صهيونيستي در جنوب نوار غزه را محكوم و نگراني خود را از ادامه تجاوزات صهيونيست ها به حقوق و زندگي ملت مظلوم فلسطين اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري"مهر"، در اين بيانيه آمده است: از يك طرف رژيم صهيونيستي از هوا، دريا و زمين غزه را به خاك و خون مي كشد و وزراي دولت قانوني فلسطين ونمايندگان منتخب مردم در مجلس فلسطين را دستگير مي كند، از طرف ديگر با حمايت آمريكا در شهرك صدر بغداد شيعيان مظلوم را به خاك وخون مي كشند و دهها شهيد و مجروح به جاي مي گذارند.

اين بيانيه مي افزايد: ستم وظلم به مردم فلسطين وعراق توسط اشغالگران بالاترين نقض حقوق بشر در منطقه و جهان به شمار مي رود. سكوت مجامع حقوق بشري جهان دل ملتهاي مظلوم اين دو كشور اشغال شده را مي آزارد.

جامعه انجمن هاي اسلامي اصناف و بازار در پايان اين بيانيه ، با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي و نيز اشغالگران آمريكايي از كوفي عنان دبير كل سازمان ملل خواسته است با ارسال هيات ويژه اي، جلوي تكرار جنايات مثلث شوم اسرائيل، آمريكا و انگليس را در منطقه بگيرد. 

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دليجان و انجمنهاي فرهنگي هنري وابسته نيز، در بيانيه اي با محكوميت تجاوز اخير صهيونيست ها به غزه تصريح كرد: به راستي در  قاموس كدام سازمان بين المللي حقوق بشري و غير بشري چنين آورده شده است كه يك رژيم غير مشروع و غاصب كه با حمايتهاي بيدريغ قدرتهاي استكباري نضج گرفته، اين چنين بي پروا و گستاخانه منازل مسكوني و غير نظامي كه زنان ، كودكان و مردم بي پناه در آن آرميده اند را وحشيانه مورد حملات موشكي ، زميني و هوايي قرار دهد؟ در كدام اصل از اصول حقوق بشري آمد است كه رژيم صهيونيستي مي تواند بدون هيچ ترس و واهمه اي 15 وزير و 30 نماينده مجلس حكومت خود گردان فلسطين را ربوده واساس حاكميت اين دولت را متزلزل نمايد؟

در بيانيه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دليجان و انجمنهاي فرهنگي هنري وابسته از سازمان ملل و سازمان ديده بان حقوق بشر به عنوان عالي ترين مرجع و سازمان كنفرانس اسلامي خواسته شده است، به عنوان مدافع بيش از 2 ميليارد مسلمان و اتحاديه عرب بعنوان نماينده كشورهاي عربي، پاسخگوي 2 ميليارد مسلمان و ميلياردها آزاديخواه جهان باشند.

در پايان اين بيانيه نيز آمده است: جا دارد ملت ودولت جمهوري اسلامي ايران كه پرچم دار مبارزه با كفر و سلطه ي جهاني است ضمن محكومت كردن اعمال متجاوزانه وغير انساني رژيم سفاك صهيونيستي يكصدا فرياد حمايت از فلسطين و مردم ستمديده آن را بر آورد و نداي ياللمسلمين فلسطينيان را لبيك گويد.

کد خبر 347424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha