۱۵ تیر ۱۳۸۵، ۱۱:۱۷

در بيانيه اي؛

مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي جنايات صهيونيست ها را محكوم كرد

مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي جنايات صهيونيست ها را محكوم كرد

بار ديگر جهانيان خوي تجاوزكارانه و وحشيگري صهيونيست ها عليه مردم بي گناه و بي پناه فلسطين و ربوده شدن تعدادي از وزرا، نمايندگان مجلس و ديگر مسئولان دولت قانوني حماس و حمله هوايي ارتش اشغالگر رژيم صهيونيسيتي به دفتر اسماعيل هنيه را مشاهده كردند كه حمله وحشيانه نظاميان اسرائيلي در نوار غزه نشان دهنده زياده طلبي و عدم پايبندي اين رژيم به مقررات بين المللي است.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، در بيانيه مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي آمده است: امروز اسرائيل با پايبند نبودن به تعهدات خود در خروج از غزه و داشتن تجهيزات و بمب هاي هسته اي، امنيت جهان به ويژه خاورميانه را به خطر انداخته كه نه تنها براي فلسطين بلكه براي جهان نگراني ومشكل ايجاد كرده است.

جناياتي كه اين روزها رژيم صهيونيستي با حمايت آمريكا وغرب مرتكب شده موجب گستاخي بيش تر اين رژيم شده و برادران فلسطيني تحت وحشيانه ترين شكنجه و آزار قرار دارند و اگر با واكنش سخت و عملي كشورهاي اسلامي مواجه نشود، دشمنان ملت فلسطين به ادامه توطئه تشويق مي شوند. به همين جهت رسالت كشورهاي اسلامي، ملت هاي مسلمان و مجامع اسلامي دراين برهه از زمان بسيار سنگين و خطير است.

مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي، ضمن محكوم نمودن اقدام اخير رژيم صهيونيستي بر ضد فلسطينيان به عنوان متعهد نبودن و بي مسئوليتي اين رژيم در مورد حقوق فلسطينيان يادآور مي شود كه هر گونه تلاش براي حمايت از انتفاضه مردم فلسطن، حضور گسترده ملت آزاده و هميشه سرافراز ايران در راهپيمايي 16 تير را نشانگر وحدت، مقاومت و پايمردي در برابر توطئه هاي استكبار جهاني مي داند.

در پايان اين مجمع از سازمان هاي حامي حقوق بشر و در راس آن سازمان ملل متحد و نيز سازمان كنفرانس اسلامي و دولت هاي مسلمان خواستار پيگيري مجدانه اين امر و جلوگيري از پايمال شدن خون مظلومان است.

کد خبر 349161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha