۲۳ تیر ۱۳۸۵، ۱۴:۴۷

با صدور بيانيه اي؛

مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي حملات رژيم صهيونيستي به جنوب لبنان را محكوم كرد

مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي حملات رژيم صهيونيستي به جنوب لبنان را محكوم كرد

مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در بيانيه اي حملات رژيم اشغالگر قدس به سرزمين هاي جنوبي لبنان و به خاك و خون كشيدن مردم بي گناه اين منطقه را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، در بيانيه مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي آمده است: بار ديگر رژيم غاصب اسرائيلي با سبعويت هرچه تمام تر و پايبند نبودن به تعهدات انساني و بين المللي، امنيت جهان به ويژه خاورميانه را به خطر انداخته و حمله هاي وحشيانه از زمين، هوا و دريا به جنوب لبنان و مورد هدف قرار دادن مناطق مسكوني، فرودگاه بين المللي بيروت و ساير ساختمان ها و مراكز زيربنايي و به شهادت رساندن مردم اين كشور نه تنها براي فلسطين و لبنان، بلكه براي جهان ايجاد نگراني و مشكل نموده است.

حمايت آمريكا و غرب و سكوت مرگبار جهان اسلام و عرب موجب، گستاخي بيش از پيش اين رژيم شه است كه با اقدامات توسعه طلبانه و حملات نظامي به نوار غزه و جنوب لبنان و اتخاذ سياست هاي ترور شخصيت هاي فلسطيني خود را در معرض منفورتر شدن چهره خود در بين جهانيان فراهم آورده است.

امروز كه برادران مسلمان فلسطيني و لبناني تحت وحشيانه ترين حملات قرار مي گيرند اگر با واكنش سخت و عملي كشورهاي اسلامي مواجه نشود، رژيم غاصب اسرائيل به ادامه جنايت و اقدام هاي ددمنشانه تشويق مي شود، به همين جهت جهان اسلام بايد با حفظ وحدت و يكپارچگي و بسيج همه نيروها به حمايت گسترده از مردم فلسطين و لبنان بپردازد و بيش از گذشته براي نابودي اين اشغالگر تلاش نمايند.

مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي با محكوميت و ابراز نگراني شديد از اوضاع بحراني خاورميانه در پي تنش آفريني رژيم صهيونيستي در لبنان و غزه خواستار توقف اين وضعيت و عكس العمل سريع مجامع بين المللي و كشورهاي اسلامي در مقابله با تهاجمات رژيم غاصب صهيونيستي مي باشد.

کد خبر 352739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha