۲۹ تیر ۱۳۸۵، ۱۴:۴۹

/ آخرين خبرها از تنش آفريني اسرائيل در منطقه/

اصابت موشك هاي حزب الله به اهداف از پيش تعيين شده / حمله موشكي اسرائيل به كاخ دادگستري شهر بعلبك

اصابت موشك هاي حزب الله به اهداف از پيش تعيين شده / حمله موشكي اسرائيل به كاخ دادگستري شهر بعلبك

مبارزان فلسطيني امروز پنجشنبه در پاسخ به جنايت هاي رژيم صهيونيستي بار ديگر شهرك ها و شهرهاي فلسطين اشغالي از جمله مركز فرماندهي نظامي اين رژيم را هدف چندين فروند موشك قرار دادند.

به گزارش خبرگزاري "مهر" به نقل از شبكه تلويزيوني العالم، مبارزان حزب الله لبنان شهرك هاي شمال فلسطين اشغالي از جمله طبريا، كريات شمونه، الجليل الغربي، كرميئيل  و صفد را با  موشك باران كردند كه در حمله به صفد مركز فرماندهي نظامي اسرائيل در شمال فلسطين اشغالي هدف قرار گرفت. 

برپايه اين گزارش، حملات موشكي حزب الله لبنان به شهرك صهيونيستي كريات شمونه باعث آتش سوزي در اين شهرك شد.

حزب الله لبنان امروز در بيانيه اي اعلام كرد كه در پاسخ به وحشيگري صهيونيست ها و شهادت و زخمي شدن شماري از مردم بي پناه مبارزان اين حزب ظهر امروز شهر صفد را هدف موشك هاي كاتيوشاي خود قرار دادند كه به دقت به اهداف از پيش تعيين شده اصابت كرد.

اين بيانيه افزود كه حملات ياد شده ضد شهرك هاي صفد و كرميئيل و طبريا در شمال و شمال شرقي فلسطين اشغالي نيز صورت گرفته است.

العالم همچنين به نقل از منابع صهيونيستي از موج جديد حملات موشكي مبارزان حزب الله به شهرك طبريا خبر داد كه به زخمي شدن دستكم چهار صهيونيست منجر شده  و صداي آژير خطر در اين شهرك به صدا در آمده است.

اين شبكه به نقل از منابع اسرائيلي از انتقال نيروهاي اين رژيم از كرانه باختري به شمال فلسطين اشغالي و فراخواني 600نيروي ذخيره براي جايگزيني آنها خبر داد.

ازسوي ديگر، ارتش رژيم صهيونيستي امروز به مناطق العباسيه، البازوريه، الحماديه و بدياس در جنوب لبنان حمله كردند.

در همين حال، پليس لبنان گزارش داد كه جنگنده هاي ارتش رژيم صهيونيستي همچنين امروز بازداشتگاه سابق الخيام در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. شبه نظاميان هم پيمان با رژيم اشغالگرقدس در جريان جنگ لبنان از اين بازداشگاه استفاده مي كردند.

منابع خبري همچنين از آسيب رسيدن به يك مركز نيروهاي پاسدار صلح سازمان ملل در جريان حمله اسرائيل به بازداشتگاه الخيام خبر دادند.

پليس لبنان همچنين گزارش داد كه جنگنده هاي ارتش رژيم صهيونيستي امروز با حمله به شهر بعلبك در شرق لبنان و منطقه الهرمل در مجاورت آن و همجوار با مرز لبنان با سوريه دستكم دو غيرنظامي را زخمي كردند.

برپايه اين گزارش، جنگنده هاي اسرائيلي همچنين هفت بار به روستاهاي مرزي در جنوب شرقي شهر ساحلي صور حمله كردند كه تلفات احتمالي آن خبري در دست نيست.

در همين حال، كاخ دادگستري شهر بعلبك نيز از ديگر مناطقي بود كه هدف حملات نظاميان اشغالگر قرار  گرفت و اسرائيل روستاي هاي مناطق صور را بار ديگر هدف قرار  داد.

خبر ديگري از لبنان حاكيست كه بالگردهاي ارتش رژيم صهيونيستي امروز به خانه هاي منطقه كفر ياطر در جنوب لبنان تيراندازي كردند.

در همين حال، تلاش كشورهاي مختلف جهان براي خارج كردن اتباع خود از لبنان در پي افزايش حملات صهيونيست ها به اين كشور همچنان ادامه دارد.

کد خبر 355772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha