۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج:

پروژه مجتمع تجاری خدماتی سنندج ۳۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد

پروژه مجتمع تجاری خدماتی سنندج ۳۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد

سنندج-مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع تجاری خدماتی میدان مولوی سنندج ۳۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی  شهرداری سنندج، داوود سرهنگی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج بیان کرد: روند اجرایی عملیات احداث پروژه مشارکتی میدان مولوی ادامه دارد.

وی عنوان کرد: مجتمع تجاریخدماتی میدان مولوی دومین پروژه مشارکتی این سازمان است که به منظور ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت های سرمایه گذاری مطابق سهم الشرکه اواخر سال گذشته عملیات احداث آن آغاز شد.

داوود سرهنگی اظهارداشت: این پروژه با مساحت کل قریب به دو هزار و ۶۰۰ متر مربع و مساحت عرصه ۳۹۶ متر دارای کاربری تجاری خدماتی است.

وی افزود: این بنا در ۶ طبقه احداث می شود که طبقات همکف ،یک و چهار با کاربری تجاری و طبقات دوم و سوم با کاربری خدماتی است.

وی در ادامه یادآور شد: ازعمده مشخصه های ویژه استفاده شده در طراحی و ساخت اسکلت در پروژه مشارکتی مولوی استفاده از سیستم دال های مجوف ( یوبوت) برای استفاده بهینه از فضا و زمینه بوده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج بیان کرد: این پروژه در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد وامیدواریم که سال آینده این مجتمع به بهره برداری برسد.

کد خبر 3558408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha