۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم استفاده از روش‌های نوین آموزش برای پرسنل ناجا

لزوم استفاده از روش‌های نوین آموزش برای پرسنل ناجا

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: استفاده از روش‌های نوين آموزش برای افزايش سطح يادگيری پرسنل ناجا يک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  پايگاه خبری پليس، سردار منوچهر امان اللهی در شور عمومي فرماندهان، روساي پليس های تخصصی و معاونان گفت: نقش تاثيرگذار آموزش در ماموريت هاي پليسي بر کسي پوشيده نيست و همه فرماندهان، مديران و کارکنان در مقوله آموزش سهيم بوده و بايد نقش فعال و برجسته‌ای را در اين مهم ايفا کنند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه اهداف آموزش در نيروي انتظامي را تقويت حرفه گرايي و توانمندسازي کارکنان دانست و گفت: افزايش موفقيت در ماموريت‌هاي مختلف و همچنين افزايش ميزان رضايت مندي مردم از اولويت هاي کاري پليس است.

وي تصريح کرد: هر چه ميزان دانش ماموران افزايش يايد، کارآيي پليس در مقابله با جرائم و آسيب‌های اجتماعي نيز ارتقاء پيدا مي‌کند و احساس امنيت شهروندان نيز افزايش خواهد يافت.

سردار امان اللهي کيفيت کار را منوط به آموزش هاي مطلوب ضمن خدمت دانست و گفت: آموزش پايه و زير بناي ماموريت هاي موفق پليسي است.

اين مقام انتظامی با اشاره به اهميت آموزش کارکنان گفت: سرمايه گذاری در امر آموزش موجب پيشرفت و ارتقاء سطح ماموريت‌های پليس مي شود و سرمايه گذاري در آموزش بر عملکرد پليس اثر مستقيم و مطلوبي دارد.

وي ادامه داد: هر روز ماموريت‌هاي پليس تغيير مي کند و نوع آموزش‌ها نيز متغير است، بنابراين هر کدام از مديران و کارکنان بايد يک مربي باشند و استفاده از روش‌هاي نوين آموزش براي افزايش سطح يادگيري پرسنل يک ضرورت است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينکه پليس بايد بر اساس نيازمندي‌ها و تغييرات جامعه، خود را آماده و سيستم آموزش خود را تعريف کند، افزود: حرکت به سمت پليس حرفه اي، روز آمد و دانش بنيان، يک اصل انکار ناپذير است.

اين مقام ارشد انتظامي استان به اهميت تحقيق و پژوهش در ماموريت‌های مختلف نيروي انتظامي اشاره و اضافه کرد: با تحقيق صحيح و دقيق قبل از اجراي کار، هزينه‌ها تا ميزان قابل قبولي کاهش و بازدهي به مراتب افزايش مي يابد.

سردار امان اللهی يکي از خصوصيات پليس موفق را مجهز بودن به علم روز دانست و گفت: پليس بايد بر مبناي علمي عمل کند و با بهره گيري از دانش روز و علوم پيشرفته، پليسي دانش بنيان باشد.

فرمانده انتظامي استان در پايان اظهار داشت: بالاترين سرمايه نيروي انتظامي، وجود کارکنان مومن، حرفه‌اي و آموزش ديده است و با از دست رفتن هر يک از مديران و کارکنان، يک خسارت جبران ناپذير بر پيکره پليس وارد مي شود و فرماندهان و مديران بايد تمام تلاش خود را براي جلوگيري از اين اتفاق به کار گيرند.

کد خبر 3558689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha