۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۳۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نمی‌توان نتایج کشتی‌گیران را پیش‌بینی کرد/ایران دنبال قهرمانی است

نمی‌توان نتایج کشتی‌گیران را پیش‌بینی کرد/ایران دنبال قهرمانی است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه ملی‌پوشان جوان برای رسیدن به مقام نخست آسیا انگیزه بالایی دارند گفت: دنبال قهرمانی هستیم اما نتایج مسابقات کشتی قابل پیش‌بینی نیست.

رسول جزینی با توجه به وزن کشی مدعیان پنج وزن نخست و حریفان ایران به خبرنگار مهر گفت: رقابت‌های این دوره قهرمانی آسیا از نظر کمیت آنچنان قابل توجه نیست اما حریفان خوبی به تایلند آمدند و مطمئنا سطح کیفی بالایی را در پیکارها شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص حریفان اصلی فرنگی کاران ایران افزود: حریفانی از کره جنوبی ژاپن، چین و ازبکستان را  به عنوان حریفان اصلی پیش رو داریم که در تمامی اوزان حضور دارند. به هر حال نمی توان فعلا چیزی را پیش بینی کرد و باید منتظر روند رقابتها و تحقق اهداف اصلی تیم باشیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: پیش بینی نتیجه در کشتی تقریبا غیرممکن است و همه می دانند این رشته بی رکورد است اما آنچه مسلم است تیم باانگیزه و جوانی داریم که هر کدام از نفرات برای رسیدن به مدال و قهرمانی چیزی کم ندارند.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم بچه های اوزان نخست بتوانند در حد و اندازه های خودشان ظاهر شوند و با ارائه کشتی های خوب و قابل قبول مسیر رسیدن به قهرمانی تیم ملی ایران را هموار سازند.

کد خبر 3558804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha