۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲

عرضه تولیدات سینمایی حوزه هنری در بازار فیلم برلین

عرضه تولیدات سینمایی حوزه هنری در بازار فیلم برلین

غرفه محصولات سینمایی موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری در بازار فیلم برلین برپا شده و در آن آثاری در حوزه سینمای داستانی، فیلم کوتاه و مستند عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غرفه محصولات سینمایی موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری در محل اصلی برگزاری بازار فیلم برلین و در غرفه شماره ۱۰۸ برپا شده و در این آثاری در حوزه سینمای داستانی، فیلم کوتاه و مستند در این غرفه محصولات سینمایی موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری عرضه می شود.

دو فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام و انیمیشن رئال «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی و همچنین ۵ فیلم مستند از تولیدات مرکز مستند سوره با عناوین «A۱۵۷» به کارگردانی بهروز نورانی پور، «فصل هرس» به کارگردانی لقمان خالدی، «خاطرات خانه متروک» به کارگردانی مهدی فارسی، «نسل سوم» به کارگردانی محمدعلی رخشانی و «بدنبال صلح» به کارگردانی محسن اسلام زاده در غرفه موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری عرضه می شوند.

همچنین قرار است ۱۰ عنوان از فیلم های کوتاه تولید شده در باشگاه فیلم سوره نیز در بازار فیلم برلین عرضه شود.

نمایندگان موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری با کمپانی های خریدار و توزیع کننده از کشورهای ترکیه، برزیل، کویت، فرانسه، اسلوونی، آمریکا، آلمان و ... مذاکراتی انجام داده اند و محصولات جدید به جشنواره های بین المللی متعددی از جمله مونترال، هات داکز، ایدفا، هنگ کنگ، سیاتل، ورشو، کمبریج، ونیز معرفی شده اند.

کد خبر 3559455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha