۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷

محمدی با مخاطبان مجموعه داستانش دیدار می کند

محمدی با مخاطبان مجموعه داستانش دیدار می کند

مراسم دیدار و گفتگو با کامران محمدی روز چهارشنبه ۵ اسفند در کتابفروشی نشر چشمه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر چشمه، مراسم دیدار و گفتگوی کامران محمدی با مخاطبان داستان هایش، به بهانه چاپ مجموعه داستان «رولت روسی» روز چهارشنبه ۵ اسفند در کتابفروشی نشر چشمه برگزار می شود.

کامران محمدی که پیش از این با تریلوژی‌اش روایتی از یک نسلِ زخمی ارائه کرد، در این مجموعه‌‌داستان از آدم‌هایی متفاوت، فضاهای متناقض و ماجراهای نفس‌گیری می‌نویسد که در تمام آن‌ها غافلگیری محور اصلی‌ متن است. محمدی در این داستان‌ها انسانش را در لحظه‌ای قرار می‌دهد که «گم ‌شدن» باعث می‌شود او احساس ناامنی کند و دنبالِ پرسش‌هایی برود که ناگهان محاصره‌اش کرده‌اند.

همه ۹ داستان این کتاب، توجه ویژه‌ای به قصه‌گویی و روایت دارند و مخاطب‌شان را تا انتها رها نمی‌کنند، شاید رازی در میان باشد که افشا شدنش‌ سرنوشت شخصیت‌ها را عوض کند. کامران محمدی سال‌هاست که با این گره‌های رازآلودش توانسته مخاطبان خود را غافلگیر کند، اصلی که خواننده‌ او را همراه تمام دقایق داستان‌های او می‌کند. «رولت روسی» یک جفرافیای روان‌شناختی مرموز را به مخاطب ارائه می کند.

رمان های «بگذارید میترا بخوابد»، «آن‌جا که برف‌ها آب نمی‌شوند» و «این‌جا باران صدا ندارد» کتاب هایی هستند که چشمه پیش از این از محمدی به چاپ رسانده است.

این مراسم روز چهارشنبه ۵ اسفند از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کتاب‌فروشی نشرچشمه‌ مرکزی واقع در خیابان کریم‌خان زند، نبش میرزای شیرازی برگزار می شود.

کد خبر 3562336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha