۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸

اجرای طرح شناسایی خانواده های نیازمند شرق پایتخت

اجرای طرح شناسایی خانواده های نیازمند شرق پایتخت

شهردار منطقه ۸ با تاکید بر شناسایی و حفظ کرامت انسانی مستمندان جامعه، از اجرای طرح شناسایی و یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس بهمن نوری گفت: هدف از اجرای این طرح یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند و زنان سرپرست خانوار و جلوگیری از موازی کاری در ارائه خدمات به این افراد است.

وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی برای نیازمندان شرق تهران عنوان کرد: پس از تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسایی این افراد از سطح محلات در سامانه زنان سرپرست خانوار، به هر فرد یک کد شناسایی داده شده و تمام خدمات ارائه شده به این افراد در این سامانه ثبت می شود.

نوری با تاکید بر اینکه هدف اصلی اجرای این طرح شناسایی نیازمندان واقعی است، اظهار داشت: اطلاعات اولیه نیازمندان توسط معتمدین و مدیران محلات جمع آوری شده و جهت ارائه خدمات به اداره رفاه و آسیب های اجتماعی و امور بانوان به منظور پایش و ثبت در سامانه معرفی می شوند.

شهردار منطقه ۸، از شناسایی و ثبت مشخصات ۲۳۹ زن سرپرست خانوار در سامانه زنان سرپرست خانوار شهرداری منطقه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، با اتمام این طرح و شناسایی افراد آسیب دیده و تکمیل بانک اطلاعاتی افراد، کمک های نقدی و غیر نقدی به این خانواده ها اهدا می شود.

نوری با بیان اینکه شهرداری تهران همراه و در کنار متولیان و دستگاه های مسئول در امر رسیدگی به امور محرومان و آسیب پذیران اجتماعی خواهد بود، افزود: تا قبل از عید نوروز، بسته های حمایتی افراد آسیب دیده به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

وی با تاکید بر شناسایی مددجویان واقعی که امکان توانمند سازی آنان وجود دارد خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه ۸ آمادگی دارد تا با هماهنگی خیران، برای توانمند سازی و برنامه ریزی برای ارائه آموزش مهارت های حرفه ای اشتغال به خانواده های نیازمند اقدام کند.

کد خبر 3563137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha