۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۲

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد:

۴۰ هزار نفر در گیلان عهده دار برگزاری انتخابات هستند

۴۰ هزار نفر در گیلان عهده دار برگزاری انتخابات هستند

رشت- رئیس ستاد انتخابات استان گیلان از فعالیت ۴۰ هزار نفری در گیلان برای برگزاری‌ دهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد احمدی پور با بیان اینکه برای اخذ آرای مردم در هفتم اسفند ماه دو هزار و ۵۰۸ شعبه‌ اخذ رأی پیش‌بینی شده است گفت: از این تعداد دو هزار و ۱۶۱ شعبه ثابت و ۳۴۷ نیز شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه در این شعبه ها، پنج هزار و ۱۶ صندوق جمع آوری آرای مردم مستقر می‌شود، افزود: به منظور تسهیل در مشارکت مردم، تعداد صندوق‌های اخذ رأی سه درصد بیش‌تر از انتخابات مجلس نهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: همچنین ۴۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و حفاظتی نیز کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

احمدی پور با بیان اینکه تمام اقدامات برای برگزاری مناسب انتخابات در گیلان پیش‌بینی و شرایط برای حضور پرشور مردم فراهم شده، تصریح کرد: تشکیل مستمر جلسات ستاد انتخابات استان و هدایت هیأت های اجرایی فرمانداری ها، ایجاد تعامل بین هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات، مراقبت مستمر مباحث امنیتی مرتبط با انتخابات و بسترسازی برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم از جمله مهمترین اقدامات در راستای برگزاری هرچه پرشور برگزار کردن انتخابات پیش رو است.

وی هم چنین از برگزاری نشست‌های مختلف با احزاب و گروه های سیاسی، اصحاب رسانه و سمن ها، بسترسازی فضا برای بیان نقطه نظرات و دیدگاه های جریان های مختلف سیاسی، تمهید مقدمات اجرایی انتخابات اعم از امور پشتیبانی، فناوری اطلاعات، امکانات و ملزومات اداری، تهیه و توزیع اقلام انتخاباتی از قبیل صندوق اخذ رأی و برگه های تعرفه در جهت آمادگی برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در هفتم اسفند ماه خبر داد.

کد خبر 3563300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha