۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۱

فرمانده سپاه استان بوشهر خبر داد:

احداث دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

احداث دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح‌الله جمیری ظهر دوشنبه در جمع مدیر کل و مدیران کمیته امداد شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: به منظور ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر تفاهم‌نامه‌ای با حضور رئیس کمیته امداد و فرماندهان سپاه کشور منعقد شده است.

وی با اشاره به ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور بر اساس این تفاهم نامه، اضافه کرد: دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر احداث می شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به همکاری بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)، کمیته امداد، مسکن و شهرسازی و خیرین استان در احداث این واحدهای مسکونی، افزود: مرحله نخست این طرح با ساخت هزار و ۱۲۱ واحد از فرودین ۹۵ کلنگ‌زنی می‌شود.

سردار جمیری با اشاره به اولویت نیازمندترین مددجویان در اجرای این طرح، اضافه کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها شاهد رفع مشکلات مسکن طی سه سال باشیم.

محرومان جامعه صاحبان اصلی این نظام هستند

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور نیز در این نشست اظهار داشت: سپاه و بسیج همواره در ارائه خدمت به مناطق محروم پیشتاز است و کمک‌های بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

قادر صمدی به اهمیت بسیار بالای کمک به نیازمندان و محرومان اشاره کرد و ادامه داد: هر قدمی که برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه برداشته شود، اجر زیادی در بر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: رفع دغدغه مسکن مددجویان به طور قطع زمینه تاثیرگذاری بیشتر برای انجام کارهای مهمتر در حوزه‌های فرهنگی و اشتغال آنان را فراهم خواهد.

مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور تاکید کرد: محرومان جامعه صاحبان اصلی این نظام هستند و باید تلاش کنیم که خدمات مناسبی به آنها ارائه شود.

وی بر مشارکت مردم و خیرین در این امر خداپسندانه تاکید کرد و گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در دستور کار باشد، کیفیت مطلوب ساخت واحدهای مسکونی است.

اشتغال و تامین معیشت پایدار مددجویان

مدیر کل امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان و رفع محرومیت از چهره جامعه برنامه‌های بسیار مهمی دارد.

احمد لطفی از تلاش ویژه برای توانمند کردن مددجویان در عرصه های فرهنگی و فکری در قالب کانون های پیرو ولایت و موقت تابستانه اشاره کرد و افزود: اشتغال و تامین معیشت پایدار برای خانواده ها از جمله برنامه‌های مهم کمیته امداد است.

وی همچنین از توسعه آموزش برای انتخاب مشاغل تخصصی برای امرار معاش مددجویان خبر داد و اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای پرداخت مستمری آسان و بی منت و تلاش برای مسکن مناسب و مقاوم به کار گرفته‌ایم.

کد خبر 3563307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha