۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۴۸

همایش انتخاباتی صدای ملت:

بهترین مشی اعتدال است/ مطهری و یارانش را به مجلس بفرستید

بهترین مشی اعتدال است/ مطهری و یارانش را به مجلس بفرستید

نامزدهای فهرست صدای ملت در همایش انتخاباتی با تاکید براینکه بهترین مشی مجلس آینده مشی اعتدال است، تاکید کردند: مطهری و یارانش را به مجلس بفرستید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مفتح کاندیدای صدای ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در همایش حامیان فهرست صدای ملت گفت: معتقدم در چهار سال آینده کشور نیاز به بسیج تمامی امکانات برای حل مشکلات دارد و بهترین مشی مجلس آینده، مشی اعتدال است.

مفتح افزود: مجلس آینده باید با دوری از هرگونه تنش سیاسی تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم مصروف کند.

طاها عبدخدایی: رونق صنعت گردشگری در پسابرجام برنامه مجلس دهم است

همچنین طاها عبدخدایی در همایش حامیان صدای ملت نیز گفت: فهرستی که آقای مطهری به نام صدای ملت برنامه ریزی کرده فهرستی است که همه تخصص ها در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: به عنوان کسی که از ابتدای انقلاب تا امروز در برنامه های فرهنگی، هنری، سیاحتی و گردشگری حضور داشته اند، در مجلس آینده برنامه های فرهنگی و گردشگری را دنبال می کنم.

عبدخدایی تاکید کرد: امیدوارم دوران پسابرجام با رونق صنعت گردشگری مشکلات اقتصادی را کاهش داده و مردم میهمان نواز خود را به دنیا معرفی کنیم.

نعمتی: مطهری و یارانش را به مجلس بفرستید

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این همایش بهروز نعمتی در همایش حامیان صدای ملت گفت: صدای ملت یعنی صدای علی مطهری در تنهایی.

وی افزود: ملت ایران مطالباتی دارند که با صدای ملت محقق می شود. این صدا باید در مجلس آینده به گوش برسد.

نعمتی ادامه داد: تندروهای دلواپس نمی خواهند صدای ملت به گوش ملت برسد.

صالحی منش: اگر می خواهید کشور به رشد و تعالی برسد به صدای ملت رای دهید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صالحی‌منش، نامزد فهرست صدای ملت در انتخابات مجلس دهم در همایش حامیان صدای ملت گفت: اگر می خواهید کشور ما به رشد و تعالی قابل نمایش در جهان برسد، باید به صدای ملت مطهری رأی بدهید.

در ادامه حسن زمانی، نامزد دیگر فهرست صدای ملت اظهار داشت: اقتصاد، برنامه جامع برای اشتغال و ازدواج جوانان، کاهش هزینه‌های سلامت، برنامه های صدای ملت در مجلس دهم است.

محمدرضا علائی دیگر نامزد این فهرست نیز در این همایش افزود: آیا کسانی که وقف جوانان هستند، مجرم هستند یا کسانی که پایشان به جبهه نرسیده و مدعی هستند؟

وی ادامه داد: آیا جریانی که کشور را با هزاران بدهی تحویل گرفت، مجرم است یا جریانی که با فساد و بدهی و تحریم مملکت را تحویل داد؟

غفوری فرد: مردم مشکل بیکاری دارند

علاوه بر این حسن غفوری فرد، دیگر نامزد فهرست صدای ملت نیز در این همایش تصریح کرد:مردم مشکل بیکاری دارند، بیکاری عامل فساد اجتماعی است.

این نامزد فرست صدای ملت افزود: وظیفه ما است که به دور از جناح بندی ها آنچه ملت می خواهد، بیان کنیم.

موسی خانی: برجام یعنی اجرای گفتمان گفتگو در داخل کشور

موسی‌خانی دیگر نامزد فهرست صدای ملت اظهار کرد: برجام یعنی اجرای گفتمان گفتگو در داخل کشور و از بین رفتن انشقاق و چند دستگی در میان ملت.

وی گفت: با اجرای برجام انگ هایی که به عنوان نفوذ به ملت در برابر دشمنان ساختگی زده می شود، از بین خواهد رفت.

موسی‌خانی اظهار داشت: در داخل کاسبان تحریم و جنگ در صدد هستند در صورت پیروزی، برجام را به زمین بزنند.

شیخ الاسلام: باید قانون اساسی را در مجلس اجرا کنیم

در پایان حسین شیخ الاسلام کاندیدای فهرست صدای ملت نیز گفت: از نظر اسلامی رأی دادن یک عقد اسلامی و در عقود اسلامی صداقت و شفافیت، اصل است.

این کاندیدای فهرست صدای ملت ادامه داد: ما باید قانون اساسی را در مجلس اجرا کنیم، در حالی که برخی حتی نمی دانند در قانون اساسی چه آمده است.

جلودارزاده: برنامه ما حفظ وحدت ملی است

سهیلا جلودارزاده کاندیدای دیگر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در لیست «صدای ملت» نیز حضور دارد، اظهار داشت: افتخار می‌کنم که زنان ایران اسلامی مقتدایشان، فرزند عزیز پیامبر اسلام (ص) است.

وی افزود: برنامه ما در مجلس آینده، حفظ وحدت ملی خواهد بود؛ برای اینکه سرزمین ما پیشرفت کند، باید تربیت فرزندان و فضای خانواده مناسب باشد و تلاش زیادی کنیم.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اینکه این سرزمین در افق ۱۴۰۴ یک سرزمین توسعه یافته باشد، آمادگی داریم در ۱۰ سال به اندازه ۵۰ سال کار کنیم، گفت: در حوزه‌های مدیریتی، صنعتی و سازندگی می‌خواهیم فعالیت داشته باشیم.

جلودارزاده ادامه داد: زنان ایران اسلامی، ارزش افزوده ارزشمندی را تقدیم ملت می‌کنند.

وی برنامه جامع خود برای مجلس آینده را حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار عنوان کرد.

آژیده: آمده‌ام تا برجام‌های سیاسی دیگری را به فرجام برسانیم

مژگان آژیده سخنران دیگر همایش انتخاباتی «صدای ملت» بود که طی سخنانی، اظهار داشت: امیدوارم توفیقی حاصل شود که ما در مجلس شعار «رفاه، عدالت و محیط پاک» را به ثمر برسانیم.

وی گفت: آمده‌ام تا با هم برجام‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را به فرجام برسانیم.

حسینی: متخصص‌ترین و پاک‌ترین افراد باید بر کرسی مجلس تکیه زنند

سید محمد حسینی دیگر کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که در همایش انتخاباتی «صدای ملت» که عصر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: فرصت بسیار کم است و شرایط خطیری وجود دارد. بحران‌های زنجیره‌ای زیادی در منطقه وجود دارد که حتی متخصص‌ترین افراد، قدرت پیش‌بینی آن را ندارند؛ اندکی غفلت می‌تواند ما را به عقب برگرداند.

وی با بیان اینکه ملت ایران فرصت برجام را پیدا کرده است، افزود: این ملت قدرت‌های بزرگ را برای اولین بار به تمکین واداشته است. ملت ثمره چهار دهه مقاومت خود را با هوشمندی به دست آورد؛ اما در دل هر فرصت طلایی، چالش‌های خطرناکی وجود دارد.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من با کوله‌باری از تجربه در حوزه دیپلماسی و روابط بین‌الملل آمده‌ام تا نگذارم این فرصت تاریخی از مردم گرفته شود.

حسینی گفت: فرصت‌ها به راحتی از دست خواهد رفت و امروز باید مجلسی متناسب، با اراده و صدای ملت تشکیل شود.

وی اضافه کرد: تمام این بیکاری‌ها، اعتیادها و فسادهای سازمان یافته باید تمام شود. امروز باید متخصص‌ترین و پاک‌ترین افراد بر کرسی مجلس تکیه زنند؛ امروز باید مطهری‌ها انتخاب شوند.

محسن عابدینی‌پور: قوانین ما با هم انطباق ندارند

محسن عابدینی‌پور یکی دیگر از سخنرانان همایش انتخاباتی «صدای ملت» بود که طی سخنانی اظهار داشت: ما امروز بعد از چهار دهه مدیون این جوانان هستیم. این جوانان حق دارند از خود سؤال کنند که چرا بیکاری، فساد، طلاق و معضلات دیگر وجود دارد.

وی با طرح این سؤال که چرا آنهایی که به مجلس راه پیدا می‌کنند، قوانینی را تحت عنوان «هدفمندی» تصویب می‌کنند که منجر به ورشکستگی صنعت، کشاورزی و بیکاری می‌شود؟ افزود: مگر ما افراد باتجربه به مجلس نفرستاده بودیم.

عابدینی‌پور در پایان گفت: قوانین ما با یکدیگر انطباق ندارند و بین آنها تضاد وجود دارد.

 

کد خبر 3564259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha