۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳

معاون گردشگری میراث فرهنگی اردبیل به مهر خبر داد؛

استقرار چادرهای اطلاع‌رسانی گردشگری اردبیل بعد از انتخابات

استقرار چادرهای اطلاع‌رسانی گردشگری اردبیل بعد از انتخابات

اردبیل – معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از استقرار چادرهای اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان بعد از انتخابات خبر داد.

قادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه چادرهای اطلاع‌رسانی باهمت شهرداری‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهر استقرار می‌یابد، تصریح کرد: بعد از انتخابات چادرها مستقر شده و فعالیت‌های تبلیغی گردشگری استان آغاز می‌شود.

وی افزود: از طریق چادرهای اطلاع‌رسانی اقلام مختلفی از جمله نقشه شهرها، توضیحاتی در خصوص قابلیت‌های گردشگری شهرستان‌ها و آدرس مراکز اقامتی به گردشگران و مسافران توزیع خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه نقشه گردشگری سه شهر اردبیل، سرعین و مشگین شهر تاکنون آماده شده است، از آماده‌سازی نقش ۱۷ شهر دیگر نیز در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته تقی زاده در کنار برنامه اپلیکیشن گردشگری اردبیل قرار است به صورت گسترده با توزیع بروشور، نقشه و اقلام تبلیغی ظرفیت‌های گردشگری استان معرفی شود.

وی همچنین به آماده‌سازی کتابچه معرفی گردشگری استان اشاره کرد و افزود: در تعطیلات نوروز امسال موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری استان مورد تأکید است.

کد خبر 3564812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha