۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل به مهر خبر داد؛

فعالیت چهار گروه در امحا اقلام تبلیغی/ارائه ۳۰ اخطار در مناطق

فعالیت چهار گروه در امحا اقلام تبلیغی/ارائه ۳۰ اخطار در مناطق

اردبیل – معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: چهار گروه امحا اقلام تبلیغاتی در سطح شهر اردبیل فعال شده است.

شهرام لازمی زارع در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این گروه‌ها هر یک با ترکیب ۱۰ الی ۱۵ نفر از نیروهای شهرداری از روز اول تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در سطح شهر فعالیت داشته و در برخی مواقع به صورت شبانه روزی نسبت به پاک‌سازی سطح شهر اقدام  می‌کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مواردی از تخلف در انتخابات و نصب پوستر و بنر در خارج از چارچوب‌های تبلیغاتی مشاهده می‌شد نیروهای امحا نسبت به پاک‌سازی اقدام می‌کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با اشاره به تلاش و فعالیت شبانه‌روزی این چهار گروه متذکر شد: متأسفانه برخی نامزدها چارچوب های تبلیغی را رعایت نمی‌کردند و به همین دلیل تذکرات و اخطارهایی به آن ها ارائه شده است.

لازمی زارع متذکر شد: در این میان در برخی مناطق پنج اخطار و در برخی تا ۳۰ اخطار به نامزدهای متخلف اعلام شده و سطح تخلفات در مناطق شهری متفاوت بوده است.

وی با اشاره به همکاری مطلوب نیروی انتظامی و دادستانی در این دوره از انتخابات تصریح کرد: برنامه فرمانداری مبنی بر هماهنگی این سه نهاد ناظر نتایج مطلوبی به دنبال داشت و در این دوره از انتخابات موجب شد شهرداری با کمترین مشکلات مواجه شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل افزود: نمونه آن در نحوه رسیدگی به تخلفات مشاهده می‌شود که اگر نامزدی اخطار را جدی نمی‌گرفت خود دادستانی ورود مطلوب داشت و همین موضوع موجب شد سطح تخلفات نیز کاهش یابد.

لازمی زارع به تداوم فعالیت گروه‌های امحا در دو روز آینده نیز تأکید کرد و افزود: هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه تمامی نیروها به عهده شهرداری است و بعد از انتخابات هزینه امحا اقلام تبلیغاتی برآورد خواهد شد.

کد خبر 3564986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha