۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۳۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی؛

کنترل بازار نوروزی در خراسان شمالی توسط ۳۲۰ بازرس انجام می‌شود

کنترل بازار نوروزی در خراسان شمالی توسط ۳۲۰ بازرس انجام می‌شود

بجنورد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: کنترل بازار نوروز ۹۵ در خراسان شمالی توسط ۳۲۰ بازرس انجام می‌شود.

یحیی نیکدل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای کنترل بازار نوروز ۹۵ در خراسان شمالی ۳۲۰ بازرس در مراکز عمده خرید، تجارت و واحدهای تولیدی استان برای کنترل و نظارت بر رعایت کیفیت و کمیت کالاها، درصد سودهای قانونی و ... فعالیت می‌کنند.

وی گفت: از این تعداد ۵۰ بازرس از اداره نظارت و بررسی و ۲۷۰ بازرس افتخاری عادی و بسیجی هستند.

نیکدل افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی همانند سنوات گذشته و با توجه به افزایش نیاز مردم به اقلام موجود در بازار از یک ماه گذشته جلساتی با بخش‌های خصوصی مختلف، سازمان‌ها و ... در قالب ستاد خدمات سفر برگزار کرده است.

به گفته وی طرح تنظیم بازار نوروز۹۵ در خراسان شمالی از اول اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فرودین ماه نیز ادامه دارد.

نیکدل تاکید کرد: شهروندان هرگونه تخلف در خصوص گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب در کالا و حراج‌های غیر قانونی را به اتحادیه اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی افزود: پس از دریافت و ثبت شکایت توسط ستاد خبری ۱۲۴ شماره پیگیری به شاکیان ارائه می‌شود که شهروندان در هرمرحله، ضمن تماس با این تلفن می‌توانند از وضعیت شکایت خود تا زمان نتیجه نهایی مطلع شوند.

نیکدل اظهار کرد: همچنین به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات مردم شعبه ویژه در اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی مستقر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ستاد خبری ۱۲۴ از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۲ و از ساعت ۲۲ لغایت ۷:۳۰ صبح از طریق پیامگیر آماده دریافت شکایات است.

کد خبر 3572118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha