۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱

ماشین سازی تبریز درپی بازگشت به جمع مدعیان با شکست شهرداری اردبیل

ماشین سازی تبریز درپی بازگشت به جمع مدعیان با شکست شهرداری اردبیل

تبریز - تیم فوتبال ماشین سازی تبریز امروز با انگیزه کسب سه امتیاز مهم در خانه تیم شهرداری اردبیل به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز دوشنبه با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف سپری می شود و طی آن در یکی از بازی های مهم تیم ماشین سازی تبریز در اردبیل به میهمانی تیم شهرداری این شهر می رود.

سبزقباهای تبریز که در چند هفته گذشته با بدشانسی محض، امتیازات حساسی را از دست داده اند، برای جبران پای به میدان اردبیل خواهند گذاشت.

شاگردان رسول خطیبی علیرغم ارائه بازی های زیبا، هجومی و تماشاگر پسند در دیدارهای گذشته که به اذعان اکثر کارشناسان فراتر از حد لیگ دسته اول بوده نتوانسته اند به آنچه استحقاقش را داشته اند، برسند و پیروزی در بازی امروز می تواند دوباره آنان را به جمع مدعیان بازگرداند.

دیدار دو تیم در بازی رفت در حالی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که درگیری کادرفنی اردبیلی ها با کادرپزشکی حاضر در ورزشگاه از نکات حاشیه ای آن دیدار بود که حتی جریان بازی را هم تحت تاثیر قرار داد.

با این حال ماشین سازی در دیدار امروز علاوه بر مسائل فنی بایستی توجه ویژه ای هم به مسائل حاشیه ای داشته باشد چرا که تیم خطیبی در این دیدار از حضور سنگربان اصلی خود محروم است.

با توجه به وضعیت جدول و اختلاف قابل جبران ماشین سازی برای حضور در جمع سه تیم بالانشین،   دیدار با شهرداری اردبیل از اهمیت بسزایی برخوردار است و پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار میتواند دوباره ماشین سازی را روی جاده قهرمانی قرار دهد.

اما دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و شهرداری اردبیل از اهمیت ویژه ای برای اردبیلی ها نیز برخوردار است و شهرداری چی ها که با ناکامی در چند دیدار اخیر زنگ خطر را به خوبی احساس کرده اند، در مقابل تیمی صف آرایی خواهند کرد از نظر فنی یک سر و گردن از آنان بالاتر است.

شهرداری اردبیل که این روزها حال و هوای خوبی ندارد از دو نقطه ضعف عمده رنج میبرد که یکی عدم توانایی بازیکنان در ارائه یک نمایش خوب و منطقی و دیگری عدم تمرکز لازم نزد کادرفنی این تیم است.

بازیکنان تیم اردبیلی تا اینجای فصل نشان داده اند که توان فنی بالایی برای قد علم کردن در میان مدعیان ندارند و از دیگر سو نیز احمدزاده سرمربی این تیم با پیشنهاد اغواگرانه قوهای انزلی روبرو شده و وسوسه بازگشت به بندر،   تمرکز لازم را از وی گرفته است.

با توجه به نکات مذکور، شهرداری اردبیل روز سختی را در مقابل زهردار ترین خط حمله لیگ خواهد داشت و شاید شکستی سنگین در انتظار این تیم سرخ پوش اردبیلی باشد.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه در ورزشگاه تختی شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

کد خبر 3574734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha