۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۳۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

رسالت هلال احمر افزایش توانمندی اقشار جامعه است

رسالت هلال احمر افزایش توانمندی اقشار جامعه است

اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: افزایش توانمندی های افراد برای مقابله با خطر پذیری یکی از رسالت های مهم ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدادادی ظهر امروز در نشست همکاری های مشترک جمعیت هلال احمر خوزستان و هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری استان اظهار کرد: با توجه به رسالت و نگاه بشردوستانه ای که داریم در راستای کمک به سلامت جامعه قدم بر می داریم.

وی افزود: خوزستان دومین استان کشور در حاشیه نشینی است و یکی از راه های کمک به مردم، افزایش توانمندی افراد برای مقابله با خطرپذیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: وضعیت خوزستان در زمینه مسائل امدادی و سلامت و ارتقای شاخص ها و استانداردهای زندگی باید روبه پیشرفت باشد و ما فضاهای مناسبی را برای این کار در اختیار داریم.

خدادادی بیان کرد: سمت و سوی برنامه ریزی های ما باید برای خودمراقبتی باشد و برای این منظور هلال احمر حلقه وصلی بین اقشار جامعه است.

نایب رئیس سازمان نظام پرستاری خوزستان نیز در این نشست با تقدیر از جمعیت هلال احمر استان در خصوص ارائه خدمات عام المنفعه به اقشار آسیب پذیر، آمادگی این مجموعه را برای همکاری های گسترده با جمعیت اعلام کرد.

دعیر بوعذار با اشاره به شرکت پرستاران در طرح های امدادی داخل و خارج از کشور از آمادگی اعضای این سازمان برای حضور در طرح کاروان سلامت و سایر طرح های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد.

کد خبر 3576085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha