افزایش تلفات عملیات «یافا» به یک کشته و ۱۰ زخمی

افزایش تلفات عملیات «یافا» به یک کشته و ۱۰ زخمی

شمار تلفات عملیات شهادت طلبانه «یافا» اشغالی به یک کشته و ۱۰ زخمی افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یک جوان فلسطینی شامگاه سه شنبه در پی انجام عملیات استشهادی با استفاده از سلاح سرد در میدان الساعه «یافا» اشغالی به شهادت رسید.

در این عملیات شهادت طلبانه که همزمان با سفر «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا به تل آویو صورت گرفت یک نفر کشته و ۱۰ صهیونیست دیگر زخمی شدند که حال چهار تن از زخمی ها وخیم گزارش شده است. مجری این عملیات «بشار محمد صالحه» جوان ۲۲ ساله فلسطینی از اهالی شهر قلقیلیه بود.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از زخمی شدن دو نظامی این رژیم در پی تیراندازی در «باب العامود» در قدس اشغالی خبر دادند. مجری این عملیات نیز به شهادت رسید.

در همین حال گروه های فلسطینی از عملیات های شهادت طلبانه که شامگاه سه شنبه در قدس اشغالی، تل آویو و یافا انجام گرفته و به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر از صهیونیست ها منجر شد استقبال کردند.

جنبش جهاد اسلامی با تمجید از مجریان این عملیات ها تاکید کردند که ادامه این عملیات ها نشانگر زنده بودن انتفاضه و آگاه بودن مردم فلسطین به وظایف خود در قبال مقاومت مقابل دشمن خود و امت اسلامی است.

«سامی ابوزهری» سخنگوی جنبش حماس نیز با تبریک این عملیات آن را دلیلی برای شکست تمام توطئه ها برای خاموش کردن انتفاضه و ادامه آن تا زمان تحقق اهداف خود برشمرد.

کد خبر 3576312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha